انهدام یک باند هرمی با کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی!

فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی با دستگیری ۱۳ نفرو انهدام یک باند هرمی گلدکوئیست در شهرستان عباس آباد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت:ماموران پلیس آگاهی عباس آباد در پی دریافت خبرهای متعددی از وقوع کلاهبرداری از شهروندان غیر بومی، به بهانه کاریابی در ادارات دولتی توسط اعضای یک شرکت هرمی، رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

کلاهبرداری در قالب قالی‌شو؛ مراقب باشید

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی عباس آباد با بهره‌گیری از شیوه‌ها و روش‌های نوین و علمی کشف جرم، محل تجمع اعضای این باند را شناسایی و موضوع را با مرجع قضایی هماهنگ کردند.

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیر ۱۳ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در اقدامی غافلگیرانه خبر داد و گفت: متهمان پس از دستگیری در تحقیقات پلیسی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی و عضو گیری با تطمیع جوانان به استخدام در سازمان‌های معتبر دولتی اعتراف کردند.

سردار مفخمی شهرستانی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، ارزش کلاهبرداری این باند شرکت هرمی را حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام داشته و افزود: شهروندان در صورت مشاده هرگونه تجمع غیر قانونی و مشکوک به کلاهبرداری ویا تشکیل شرکت‌های هرمی، موضوع را در کمترین فرصت ممکن به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =