آلودگی هوای تهران تا جمعه ادامه دارد

اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش نسبی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا از امروز( ۲۳ اسفند) تا ظهر روز جمعه (۲۵ اسفند) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تاثیر خطرناک آلودگی هوا بر سلامت چشم

برای امروز( ۲۳ اسفند) تا ظهر روز جمعه (۲۵ اسفند) با استقرار جوی نسبتا پایدار روی استان و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری افزایش نسبی آلاینده‌ها، غبار محلی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از اواخر وقت روز جمعه تا یکشنبه (۲۵ تا ۲۷ اسفند) با فعالیت متناوب سامانه بارشی در استان، آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات وزش باد شدید و رگبار باران، گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران و گاهی برف و مه پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا روز جمعه روند افزایش نسبی دما و در روز شنبه(۲۶ اسفند) کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۴ اسفند) صاف، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی، در بعد ازظهر وزش باد و کمی ابری با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۲۵ اسفند) نیمه ابری و غبارصبحگاهی، از بعدازظهر ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۱۰ - درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =