از پاکبان جوان مبلّغ نماز تقدیر شد

پاکبان زحمت‌کش مبلّغ نماز، اهل بابلسر، پیش از اقامه نماز عید فطر از سوی امام جمعه و ستاد امر به معروف شهرستان، تقدیر شد.

پاکبان زحمت‌کش مبلّغ نماز، اهل بابلسر، پیش از اقامه نماز عید فطر از سوی امام جمعه و ستاد امر به معروف شهرستان، تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، نماز عید سعید فطر، همزمان با سراسر استان و کشور در شهرستان بابلسر اقامه شد.

اقامه نماز عید فطر در شهرستان بابلسر با برنامه‌های متنوع فرهنگی همراه بود که تقدیر از پاکبان مبلغ نماز از جمله برنامه‌هایی بود که مورد توجه قرار گرفت.

چندی پیش در فضای مجازی، فیلمی از پاکبان زحمت‌کش بابلسری منتشر شد که در حال خدمت با شنیدن صدای اذان در گوشه‌ای از خیابان، نماز خود را برپا کرد که این موضوع مورد توجه کاربران قرار گرفت.

دبیر ستاد امر به معروف شهرستان بابلسر در این‌باره گفت: ستاد امر به معروف شهرستان، توجه به نماز اول وقت که از معروفات می‌باشد و حرکت این پاکبان را که مبلّغ نماز بوده، قدر دانسته و بر خود وظیفه می‌داند جهت گسترش و حمایت از معروفات، از ذکریا کرد فیروزجایی به عنوان پاکبان نمونه مبلّغ به معروف، تقدیر به عمل آورد.

بر این اساس پیش از اقامه نماز عید فطر از ذکریا کرد به عنوان پاکبان نمونه توسط محمود درزی، دبیر ستاد امر به معروف و حجت‌الاسلام قلی‌پور، امام جمعه شهرستان بابلسر، تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1226745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =