اشتباه گل‌محمدی در انتخاب دروازه‌بان پرسپولیس/ عربشاهی: آقای عبدی مراقب آدم‌های ناسالم باش و هرجایی نرو!

پیشکسوت تیم پرسپولیس با بیان اینکه باید بازیکنان جوان مراقب خودشان باشند، گفت: گل‌محمدی به بازیکنان جوان‌تر باید بیشتر اعتماد کند و به آن‌ها فرصت بیشتری دهد.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، با اشاره به عملکرد خوب ون پارس مقابل پرسپولیس در رقابت جام حذفی، اظهار کرد: ون پارس توانست بازی خیلی خوبی از خود بجای بگذارد و مربی این تیم به خوبی قرمزها را آنالیز کرده بود.

عربشاهی با بیان اینکه باید به بازیکنان جوان تیم فرصت داد، اظهار کرد: گل‌ محمدی با اعتماد به بازیکنان جوان، می‌تواند نتایج بهتری کسب کند؛ اگر در بازی‌ها بیشتر به امثال محمد عمری و سینا اسدبیگی بازی داده شود؛ پرسپولیس مزد اعتمادش را می‌گیرد. همچنین این بازیکنان در آینده می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند و در تیم ایران هم خوش بدرخشند. 

شافعی: اگر پرسپولیس حذف می‌شد بی‌تدبیری بود

وی ادامه داد: محمد عمری نباید خودش را دست کم بگیرد و باید قدر خودش را بداند و به این زودی‌ها مغرور نشود چون که او بسیار آینده‌دار است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره افت کیفیت مهدی عبدی، توضیح داد: گل محمدی، به عبدی باید فرصت بیشتری بدهد و نباید فشارهای کثیری را بر او تحمیل کرد؛ با اعتماد به بازیکنان ضعیف شده می‌توان عملکرد آن‌ها را بهتر کرد. به صورت کلی یک هشدار را باید به همه بازیکنان جوان داد؛ برخی بازیکنان آنقدر بی‌جنبه هستند که سریع مغرور می‌شوند و راه اشتباه را برای خودشان انتخاب می‌کنند که همین مورد موجب نابودیشان می‌شود.

وی افزود: اینبار، به بازکنان جوانان پرسولیس تذکر می‌دهم؛ آقای عبدی، عمری و اسدبیگی مراقب باشید زود مغرور نشوید و قدر خودتان را بدانید؛ آدم‌های ناسالمی هستند که نیتشان خیر نیست و همراه آنان به هرجایی نروید تا به شما آسیبی نرسد.

عربشاهی با ذکر اینکه نباید تیم‌های دست یکی را دست کم گرفت، بیان کرد: سرمربی پرسپولیس باید از ابتدا بیرانوند را بازی می‌داد؛ طوری جو در حال شکل گیری است که انگار احمد گوهری(دروزابان دوم پرسپولیس) مقصر تمامی گل‌ها بود اما اینگونه نیست، بنظرم نباید گوهری را مقصر اصلی عملکرد بد پرسپولیس در مقابل ون پارس دانست؛ بهتر بود از ابتدا بیرانوند به بازی می‌رفت.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به پرسش ایسکانیوز مبنی بر اینکه آیا حس نمی‌شود که پرسپولیس بیشتر تمرکزش را به لیگ داده است تا جام حذفی؟ اظهار کرد: اینگونه نیست؛ پرسپولیس هم بدنبال قهرمانی در لیگ برتر است هم قهرمانی در جام حذفی و حتی در سوپرجام؛ همچنین امیدوار هستم که قرمزها با همبستگی و اعتماد به بازیکنان جوان‌تر به اهدافشان نزدیک شوند. 

عربشاهی در پایان با بررسی وضعیت شیخ دیاباته، اضافه کرد: دیاباته هم می‌تواند در آینده و بعد از مصدومیت، به پرسپولیس کمک‌کننده باشد، به شرط آنکه به خوبی بتواند آمادگی خودش را حفظ کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1167105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =