40 شرکت در رویداد عصر امید عسلویه پذیرش شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۷۴ شرکت برای حضور در رویداد ثبت نام کردند که حدود ۴۰ شرکت پذیرش شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سروش حیدری سنگستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر صبح امروز ۸ اسفندماه ۱۴۰۱ در مراسم افتتاحیه رویداد ملی عصر امید که در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان  «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» توسط مقام معظم رهبری و فرمایشات رییس دانشگاه آزاد، در خرداد ماه رویداد عصر امید با حضور هزاران شرکت و افراد نخبه برگزار شد. با پیگیری‌های فراوان راه‌اندازی پردیس این دانشگاه در شهرستان عسلویه را در دستور کار قرار دادیم.

رویداد ملی عصر امید عسلویه آغاز به کار کرد

وی ادامه داد: با توجه به فرمایشات دکتر طهرانچی و منویات نماینده ولی فقیه در استان،برگزاری این رویدادها ادامه‌دار خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۷۴ شرکت برای حضور در رویداد ثبت نام کردند که حدود ۴۰ شرکت پذیرش شدند. امیدواریم قراردادهایی از این رویداد به دست آید.

در ادامه مراسم سید علی هاشمی فرماندار شهرستان عسلویه اظهار کرد: خوشحالیم که نمایشگاه عصر امید پس از تهران، هم‌اکنون در عسلویه در حال برگزاری است. دانشگاه پردیس عسلویه دیرهنگام به شهرستان عسلویه وارد شد؛ اما در همین فرصت اندک هم بسیار پیروزمندانه عمل کرده‌ است.

وی افزود: همایش‌های بسیاری در این دانشگاه برگزار شده است. هم نخبگان و هم آحاد جامعه در این گردهمایی‌ها حضور داشتند. اندیشکده حکمت، تربیت و فرهنگ هم در عسلویه تاسیس شد.

هاشمی با بیان این که مردم عسلویه زمین بسیار ارزشمندی را برای احداث واحد دانشگاهی عسلویه به دانشگاه آزاد تقدیم کردند، گفت: عسلویه ظرفیت‌های بسیاری دارد هم به لحاظ منابع و هم موقعیت‌ نسبت به کشورهای همسایه.

فرماندار شهرستان عسلویه تصریح کرد: ۳۶۰ شرکت در عسلویه فعال هستند که تعداد بسیاری از آن‌ها شرکت‌های بزرگ کشور در حوزه نفت و گاز هستند. امیدواریم در آینده دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ عسلویه فعال شود. دانشگاه آزاد می‌تواند مانند سایر نهادها در عسلویه پتروشیمی داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =