به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید عظیم حسینی، فعالیت های دستیاران آموزشی در شروع سال تحصیلی 1402 را در راستای تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی ( بسته کاری سند: ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره¬های تحصیلی) با هدف حفظ برتری های بلندمدت در عرصه آموزشی به منظور پرورش دانشجویان فعال عنوان کرد و با تأکید بر وجود سرمایه های هوشمند، فعالیتهای دستیاران آموزشی را با توجه به شایستگی های مبتنی بر دانش در واحد ضروری دانست.
بیشتر بخوانید:
طرح دستیار آموزشی فرصتی برای رشد دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی است
در این راستا مهسا حمیدی به عنوان دستیار آموزشی و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان اولین فعالیت دستیاری آموزشی را با عنوان حل تمرین ریاضی 1 برای دانشجویان تهیه کرد.
مریم تمدنی، رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان نیز فرایند آموزش معکوس توسط دستیاران آموزشی را به صورت (عمل ، تکرار، عمل و بازخورد) عنوان کرد که در روند بهبود و اصلاح آموزش توسط دستیاران آموزشی تأثیرگذار است.
وی ابزار تعامل و ارزیابی از خود و اصلاح روند آموزشی دستیاران آموزشی،فراهم شدن زمینه برای اندیشه زایی، خوداصلاحی، خودانتقادی و خودارزیابی،تسهیل و بهبود دستیابی به اطلاعات و توزیع آن،تهیه یک مجموعه اطلاعات دانشی به عنوان یک دارایی جهت بهره مندی دانشجویان و سهیم شدن در الگوهای تفکر و اندیشه در قالب مطالب دسته بندی شده را از جمله موارد اهمیت بسته های آموزشی توسط دستیاران آموزشی برشمرد.
انتهای پیام/
نظر شما