رویداد صدرا تخصصی می‌شود / همکاری ۵۰۰ دانشجو دانشگاه آزاد تهران شمال با صنعت

رئیس دانشگاه آزاد تهران شمال گفت: در آخرین رویداد صدرا این دانشگاه؛ حدود ۲۰ شرکت و ۵۰۰ دانشجو با این رویداد همکاری داشتند.

سعید ملماسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره رویداد صدرا اظهار کرد: از مهرماه ۱۴۰۲ تا کنون دو رویداد صدرا در این دانشگاه برگزار شده است.

بیشتر بخوانید:

برگزاری اختتامیه دومین دوره رویداد صدرا در واحد تهران شمال/حمایت صنایع از پایان‌نامه‌های کاربردی کارشناسی ارشد و دکتری

وی افزود: حدود ۲۰ شرکت در رویداد صدرا که چند هفته پیش در دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال برگزار شد، حضور داشتند. همچنین ۵۰۰ دانشجو با این شرکت‌ها ارتباط برقرار کردند. در این راستا مجوز استخدام برخی از دانشجویان توسط این شرکت‌ها نیز صادر شده است. البته تعدادی از دانشجویان نیز برای سپری کردن دوران کار آموزی با شرکت‌های حاضر در رویداد صدرا همکاری می‌کنند.

ملماسی ادامه داد: حدود ۱۰ تفاهم نامه با شرکت‌های حاضر در آخرین رویداد صدرا دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال منعقد شده است. تعداد دقیق دانشجویان جذب شده توسط این شرکت‌ها مشخص است و در چند روز آینده رسانه‌ای می‌شود. این مدت زمان نیز به علت سپری شدن روند استخدام دانشجویان مانند مصاحبه تخصصی است.

وی تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم که دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال به ویژه معاونت پژوهشی حلقه ارتباطی بین صنعت و دانشجویان باشد.

وی با بیان اینکه تلاش داریم که رویداد صدرا فقط محدود به رشته‌های فنی و مهندسی نباشد؛ بلکه برای رشته‌های علوم انسانی و مدیریت را نیز شامل شود، گفت: بنابراین رویداد صدرا بعدی، رویدادی خواهد بود که شرکت‌های دولتی و خصوصی و بخش‌های مختلف در رشته‌های متنوع و مختلف فعالیت خواهند کرد. رویدادهای صدرا در آینده کاملا تخصصی برگزار شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان از رویداد صدرا استقبال چشمگیری داشتند و تقریبا تمام غرفه‌های نمایشگاه توسط دانشجویان پر شده بود، گفت: رویداد صدرا یک رویداد بُرد_بُرد برای صنعت و دانشگاه است. چرا که صنعت به دنبال نیروهای فعال، جوان و خلاق است. البته این نیاز بیشتر در حوزه ساخت نمونه برای گسترش تحقیق و پژوهش و توسعه است. از سوی دیگر دانشجویان نیز به دنبال استخدام و کسب شغل در آینده هستند که این امکان در رویداد صدرا فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1230730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =