انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری برگزار شد

انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری با حضور دبیران استانی و ناظر معرفی‌شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، سالار رفیع زنجانی دبیر شبکه‌های کارآفرینی و اشتغال‌پذیری کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد استان، پس از اطلاع‌رسانی، از ابتدای اردیبهشت‌ماه تاکنون، به کلیه سمن‌های جوانان و ارسال فرم‌ها، آیین‌نامه‌ها و هماهنگی با دستگاه‌های تخصصی و ثبت نام از شرکت کنندگان صورت گرفته است.
این دوره از انتخابات، با حضور دبیران استانی و ناظر معرفی‌شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، سالار رفیع زنجانی دبیر شبکه‌های کارآفرینی و اشتغال‌پذیری کشوری، برگزار شد.

گفتنی است، شبکه ملی و دبیرخانه تخصصی مبارزه با مواد مخدر، در حال حاضر در سطح استان فعال است.

این دوره از انتخابات، بصورت همزمان در شهر لردگان نیز با حضور سمن‌ها در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان، برگزار شد.

لازم به ذکر است، در پایان این مجمع، وحید صالحی به عنوان دبیر شبکه سبک زندگی ایرانی و اسلامی، راضیه جهانی به عنوان دبیر شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، صادق فرامرزی به عنوان دبیر شبکه نشاط و اوقات فراغت، سارا نجفی به عنوان دبیر شبکه فعالیت‌های جهادی، فرشید جاودانی به عنوان دبیر شبکه سلامت اجتماعی و مرضیه جلیلی به عنوان دبیر شبکه آسیب‌های اجتماعی و حاشیه نشینی انتخاب شدند.

خبرنگار: حمیدرضا رجبی

انتهای پیام/

کد خبر: 1230835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =