تلاش دلسوزان برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ضروری است

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، گفت: یکی از مسائل مهم کشور، بحث انتخابات ریاست جمهوری است که بایستی مردم با درک شرایط حساس کشور، در آن مشارکت داشته باشند.

مصطفی مطورزاده، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در گفتگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز با اشاره به جلسه شب گذشته مجمع نمایندگان با آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در جلسه شب گذشته مجمع نمایندگان استان خوزستان با آیت الله کعبی در مورد موضوعات مهمی تبادل نظر شد.

وی افزود: در این جلسه آیت اله کعبی از اخذ دستور از رئیس جمهور شهید در روزهای آخر حیات، در زمینه اختصاص ۴ درصد از عایدی استخراج نفت در غرب کارون خبر داد و خواستار پیگیری این موضوع توسط نمایندگان مجلس شد.

نماینده مردم خرمشهر افزود: در این جلسه بر اتحاد و همدلی در استان خوزستان تاکید شد تا با هم‌افزایی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری زمینه پیگیری مطالبات به حق مردم و رفع مشکلات موجود فراهم شود.

مطورزاده با اشاره بر لزوم تلاش همه دلسوزان برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیشرو گفت: یکی از مسایل مهم کشور بحث انتخابات ریاست جمهوری است که بایستی مردم با درک شرایط حساس کشور ضمن مشارکت حماسی در این انتخابات، دولتی قوی و توانمند را در جهت ادامه مسیر خدمت دولت شهید رئیسی انتخاب کنند.

خبرنگار: حسین سیامری
انتهای خبر/

کد خبر: 1232506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =