طوفان الاقصی| تداوم بمباران مناطق مختلف نوار غزه

تداوم بمباران مناطق مختلف نوار غزه، بیانیه سه جانبه قطر، مصر و آمریکا، ادعای سنتکام در رهگیری ۲ موشک‌ بالستیک یمنی‌ها در دریای سرخ، حمله پهپادی مقاومت عراق به ایلات اشغالی از تحولات مهم روز ۲۴۰ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه، در روز ۲۴۰ طوفان الاقصی مناطق مختلفی در نوار غزه را بمباران کرد که بر اثر آن شماری از غیرنظامیان به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید:

طوفان‌الاقصی|بمباران شدید مرکز غزه/ ۱۱ شهید در حمله به خانه‌ها و خودروهای غیرنظامیان

اسامه حمدان، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس ) نیز اعلام کرد که چارچوب کلی ذکر شده در بیانیه قطر، مصر، آمریکا در کل مثبت است، اما ما باید جزئیات این طرح را بدانیم.

نیروهای مسلح یمن بامداد امروز یکشنبه از هدف قرار دادن ناو هواپیمابر «آیزنهاور» برای دومین بار و یک ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ خبر داد. مقاومت اسلامی عراق همچنین اعلام کرد که یک هدف حیاتی را در بندر «أم الرشراش» (ایلات اشغالی) هدف حمله پهپادی خود قرار داده است.

مهمترین تحولات روز ۲۴۰ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال می‌کنید

بیانیه سه جانبه قطر، مصر و آمریکا

قطر، مصر و آمریکا به عنوان میانجی در مذاکرات جاری برای تضمین آتش بس در نوار غزه، بعد از اعلام طرح پیشنهادی برای آتش بس در غزه و نیز آزادی اسرای اسرائیلی و بازداشت شدگان فلسطین، از حماس و اسرائیل خواستند توافقنامه‌ای را منعقد کنند که مشتمل بر مواردی باشد که رئیس جمهور آمریکا گفته است.

حماس: اشغالگران باید از غزه خارج شوند

اسامه حمدان، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس ) اعلام کرد که چارچوب کلی ذکر شده در بیانیه قطر، مصر، آمریکا در کل مثبت است اما ما باید جزئیات این طرح را بدانیم.

این رهبر حماس گفت به هیچ وجه نمی‌توان پذیرفت نیروهای اشغالگر در غزه بمانند یا گذرگاه رفح را مدیریت کنند، آن‌ها باید از غزه خارج شوند.

حملات توپخانه ای اشغالگران اردوگاه المغازی در مرکز غزه

منابع خبری در شمال فلسطین اشغالی صبح امروز یکشنبه از حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه خبر دادند.

آژیر هشدار در جولان اشغالی سوریه فعال شد

منابع خبری از فعال شدن آژیر هشدار در جولان اشغالی سوریه خبر دادند. به دنبال این خبر، رسانه های رژیم اسرائیل امروز یکشنبه از شنیده شدن صدای چند انفجار شدید در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه خبر دادند که منجر به تحرک نیروی هوایی صهیونیست‌ها شد.

به صدا درآمدن آژیر هشدار در شمال فلسطین اشغالی

منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر هشدار در الجلیل الاعلی واقع در شمال فلسطین اشغالی در مرز با لبنان خبر دادند.

سنتکام: یمنی‌ها ۲ موشک بالستیک به سمت ناوشکن ما شلیک کردند

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) طی بیانیه مدعی شلیک دو فروند موشک بالستیک یمنی‌ها به سمت ناوشکن آمریکایی «یو اس اس گریولی» شد. سنتکام در عین حال مدعی شد دو موشک بالستیک ضد کشتی و یک پهپاد یمنی‌ها را در جنوب دریای سرخ رهگیری و منهدم کرده است.

حمله پهپادی جدید مقاومت عراق به ایلات اشغالی

مقاومت اسلامی عراق نیز طی بیانیه‌ای بامداد امروز یکشنبه اعلام کرد که سحرگاه امروز یک هدف حیاتی را در أم الرشراش (ایلات اشغالی) هدف حمله پهپادی خود قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق طی ماه‌های گذشته بارها این بندر اشغالی را در حمایت از مقاومت و مردم فلسطین هدف قرار داده و توقف حملات خود را منوط به توقف کامل جنگ علیه نوار غزه و لغو محاصره آن دانسته‌ است.

ارتش یمن: ناو آمریکایی« آیزنهاور» را برای دومین بار هدف قرار دادیم

ارتش یمن از هدف قرار دادن ناو هواپیمابر «آیزنهاور» برای دومین بار و یک ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ خبر داد.

یحیی سریع سخنگوی ارتش یمن در بیانیه جدید خود با اعلام ۶ عملیات دریایی اعلام کرد: ناو هواپیمابر «آیزنهاور» آمریکا در شمال دریای سرخ را با تعدادی موشک و پهپاد هدف قرار داده است.

ارتش یمن در بیانیه خود خبر داد که یک ناوشکن آمریکایی را در دریای سرخ با تعدادی پهپاد هدف قرار داده که مستقیم به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

ارتش یمن همچنین اعلام کرد که کشتی «MAINA» (طی دو عملیات در دریایی سرخ و عرب)‌ و کشتی «ALORAIQ» را در اقیانوس هند و کشتی «ABLIANI» را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

کد خبر: 1232676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =