اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند

مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد تشکیل شد و پنج نفر از داوطلبان انتخابات هیئت مدیره با رأی مستقیم مجمع عمومی، برای ۲ سال به عنوان اعضای این هیئت برگزیده شدند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری با حضور وحید لک، معاون برنامه‌ریزی و اطلاعات امور استان‌های انجمن هنرهای نمایشی ایران در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد تشکیل شد و پنج نفر از داوطلبان انتخابات هیئت مدیره با رأی مستقیم مجمع عمومی، برای ۲ سال به عنوان اعضای این هیئت برگزیده شدند.

اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند

در همین راستا، ثریا امینیان با 95 رأی، محمودرضا حقیقی با 56 رأی، مهدی بخشش با 52 رأی، سجاد شیرازی با 41 رأی و رضا علوی با 39 رأی به ترتیب به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره استان و حسن مجیدی و هوشنگ عزیزی‌پور به عنوان اعضای علی‌البدل و همچنین ملیحه سلیمانی به عنوان بازرس این انجمن در استان، انتخاب شدند.

گفتنی است، در این‌ دوره از انتخابات، ۱۴ نفر برای عضویت در هیئت مدیره، به عنوان کاندیدا اعلام آمادگی کردند که چهار نفر قبل از تشکیل مجمع عمومی و یک نفر پیش از پایان انتخابات، از ادامه حضور در رقابت، انصراف دادند.

خبرنگار: سمیه کریمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1232875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =