شهید رئیسی با رفتار خود اقتدار بین المللی نظام اسلامی را ارتقا داد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: آیت الله شهید ابراهیم رییسی، با رفتارهای متعالی و صحیح خود آبروی ملی را حفظ کرد و اقتدار بین المللی نظام اسلامی را ارتقا داد و موجب سرافرازی ایران شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان بهشتی و رئیسی الگوهای متعالی برای از خودگذشتگی و چشم‌پوشی از خطاها است.

امام جمعه بجنورد گفت: واکنش مجلس نمایندگان فرانسه در ادامه واکنش‌های جوامع غربی به جنایات غزه نشان دهنده شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی است.

وی در ادامه افزود: بخشی از توصیه مقام معظم رهبری درباره پرهیز از توهین و دروغ‌گویی و… به دلیل حفظ آبروی ملی است زیرا آبروی ملی به مثابه حفظ آبروی ایرانیان و مسلمانان است و باید در حفظ آن از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

امام جمعه بجنورد در ادامه تصریح کرد: شهید جمهور با اقداماتی که در دوران خدمتش برای ایران اسلامی انجام داد باعث سرافرازی و عزتمندی بیشتر کشور شد.

وی افزود: مردم اقدامات این شهید بزرگوار در خدمت به مردم، توسعه عدالت و کمک به محرومان را فراموش نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز با تقویت جبهه مقاومت نقشه آمریکا را بر هم زد و با ایجاد امنیت برای ایران اسلامی آبرو کسب کرد.

وی با بیان اینکه پیام اهل بیت (ع) مقاومت در برابر ظلم و ظالمان است، گفت: با اقدام نظامی هوشمندانه ایران در برابر رژیم صهیونیستی وضعیت بازدارندگی کشور به گونه ای است که هیچ کسی جرات جنگ نظامی علیه کشور را ندارد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم جبهه مقاومت بیشتر کشور های دنیا را فرا گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با تاکید بر حفظ آبروی ملی، خاطرنشان کرد: نامزدها انتخابات و طرفداران آنان باید اخلاق را رعایت کنند و از توهین و تخریب بپرهیزند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: نباید در جریان انتخابات آبروی ملی خدشه دار شود و طرفداران باید در این ایام توجه جدی به اخلاق داشته باشند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه آبروی ملی فراتر از آبروی احزاب و حتی افراد است، تصریح کرد: اگر آبروی ملی حفظ نشود باید افراد مرتکب به این عمل فردای قیامت پاسخگوی تمام مردم باشند.

خبرنگار: علی کاوه

انتهای خبر/

کد خبر: 1233303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =