حمایت خانواده‌ها در وقوع ازدواج سالم از اهمیت بالایی برخوردار است

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته ازدواج گفت: حمایت خانواده‌ها در وقوع ازدواج سالم، اهمیت بالایی دارد و لازم است که در این زمینه آموزش‌های لازم داده شود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، محمود سلیمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت هفته ازدواج و در جمع خبرنگاران استان گفت: مقوله ازدواج، امری مهم و دینی است و در آیات قرآن و روایات، مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: تحکیم خانواده مهم‌ترین رکن است و خانواده سالم منتج به جامعه سالم می‌شود و تشکیل خانواده سالم در گرو ازدواج سالم است.

محمود سلیمی تصریح کرد: حمایت خانواده‌ها در وقوع ازدواج سالم، اهمیت بالایی دارد و لازم است که در این زمینه، آموزش‌های لازم داده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به ضرورت توجه به تعمیق روابط زوجین اشاره و خاطرنشان کرد: آنچه منجر به بالا رفتن سن ازدواج می‌شود، تجمل‌گرایی جوانان و خانواده‌ها است.

وی ادامه داد: متأسفانه شاهدیم که تجمل‌گرایی جوانان را برای تشکیل خانواده آزار می‌دهد، لازم است که خیرین در امر ازدواج، کمک‌کننده باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: حمایت‌های دولت و ورزش و جوانان، حمایت‌های خوبی بوده است و ارائه وام ازدواج، می‌تواند مقدمه‌ای برای تشکیل خانواده و ترویج ازدواج آسان باشد.

خبرنگار: حمیدرضا رجبی

انتهای پیام/

کد خبر: 1233999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =