شهید رئیسی مرد میدان و مشتاق خدمت به ملت بود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در نشست صبح امروز شورای اداری شهرستان که در تالار اجتماعات غدیر فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد، تاکید کرد: شهید رئیسی مرد میدان و مشتاق خدمت به ملت بود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان احسان عباسپور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: انجام هشت سفر به استان خوزستان و سه سفر به آبادان و خرمشهر از سوی آیت الله رئیسی نشان از عزم جدی وی برای خدمت به مردم بوده است. وی مرد میدان و مشتاق خدمت به مردم بود. خدمات این دولت فراتر از زمان و مکان است و مردمداری رئیس جمهور فقید آثار خود را در آینده نیز نشان خواهد داد.

فرماندار ویژه آبادان همچنین در خصوص اربعین حسینی و اقدامات لازم در مواکب آبادان گفت: این لطف خداوند بوده است که در اربعین حسینی و طریق الحسین، مهر خادمی آقا اباعبدالله بر سینه و پیشانی ما حک گردد. امیدوارم تمام دستگاه‌های متولی به بهترین نحو نسبت به آماده سازی بسترهای میزبانی از زوار اربعین حسینی در موقعیت مواکب آبادان پای کار باشند. همچنین در اعیاد غدیر می‌بایست نسبت به ترویج فرهنگ غدیر اهتمام داشته باشیم.

عباسپور در خصوص انتخابات پیش رو عنوان کرد: انشالله هشتم تیرماه بر اساس اصول، موازین شرعی و اخلاقی حضور پر شوری در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم. از این رو مشارکت حداکثری به همراه امنیت و سلامت انتخابات می بایست سر لوحه ای تمام ارکان شورای اداری شهرستان باشد.با توجه به جمع بندی های صورت گرفته در وزارت کشور مقرر شده است انتخابات ریاست جمهوری بصورت دستی برگزار گردد.از این رو تمام کمیته‌های اجرایی حوزه انتخابیه آبادان از روزهای قبل در تلاش هستند با همکاری شما عزیزان به بهترین نحو همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی که در دو مرحله برگزار شد با موفقیت حداکثری و صدرصدی انتخابات ریاست جمهوری را برگزار کنند.

عباسپور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که تاکید دارند مردم هر جا باشند همان جا را مرکز جمهوری اسلامی قلمداد کنند، تصریح کرد: وظیفه ما در کنار اقدام و ایجاد بستر لازم برای اجرای انتخابات، جهاد تبیین در جهت حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح بر اساس طراز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

وی با تشریح اقدامات مهم دولت در حوزه عمرانی شهرستان آبادان گفت: افتتاح عنقریب تصفیه خانه بزرگ فاضلاب آبادان و همچنین بزرگترین واحد آب شیرین کن خوزستان در این شهرستان نوید روزهای خوب را در این حوزه برای شهروندان عزیز خواهد داشت.

عباسپور ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری آبادان در حوزه خدمات شهری افزود: امیدوارم تمام ارکان شهرداری آبادان نسبت به اعمال خدمات حداکثری در حوزه خدمات شهری اهتمام بیشتر بورزند.

فرماندار ویژه آبادان در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گفت: یکی از دغدغه‌های آیت الله رئیسی، تامین مسکن برای مردم بود. همه‌ی ادارات متولی در خصوص نهضت ملی مسکن تلاش کنند؛ بانک‌ها نیز در این امر باید مشارکت حداکثری داشته باشند و موانع موجود را تسهیل ببخشند.

وی در پایان تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان در خصوص توسعه‌ی ورزش هماهنگی و همچنین به آغاز فصل گرما نسبت به تدوین استراتژی مشخص و مدون اقدامات خود را انجام دهد.

در این نشست امام جمعه ی شهرستان آبادان،شهردار و دادستان آبادان و مختار و سعدون زاده، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان مشکلات ،برنامه و اهداف مطروحه‌ی شهرستان آبادان، سخنرانی کردند.

خبرنگار: حسین سیامری

انتهای خبر/

کد خبر: 1234312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =