رؤسای ستادهای انتخاباتی ۵ کاندیدای ریاست جمهوری در کرمانشاه مشخص شدند

طی احکامی رؤسای ستادهای انتخاباتی پنج نامزد ریاست جمهوری در استان کرمانشاه مشخص شدند و با این اقدام، ستادهای انتخاباتی فعالیت‌های تبلیغاتی خود را به صورت جدی آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، در فاصله ۹ روز مانده به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رؤسای ستادهای انتخاباتی پنج نامزد ریاست جمهوری در استان کرمانشاه مشخص شده‌اند و با این اقدام فعالیت انتخاباتی قالیباف، جلیلی، زاکانی، پزشکیان و قاضی‌زاده هاشمی در کرمانشاه به صورت جدی آغاز شد.

با نظر و پیشنهاد شورای راهبردی ستاد محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه در حکمی "سید احمد صفوی" به عنوان رئیس ستاد مرکزی استان کرمانشاه منصوب و ستاد مرکزی این نامزد روز گذشته(۲۹ خرداد) در میدان آزادی شهر کرمانشاه افتتاح شد.

همچنین با معرفی "عبدالرحیم بنکدار" به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی؛ فعالیت‌های تبلیغی این نامزد ریاست جمهوری در استان کرمانشاه وارد مرحله جدید اجرایی خود شده است.

"علیرضا دودمان تیپی" نیز به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان کرمانشاه منصوب و کار خود را آغاز کرده است.

رئیس ستاد مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه را نیز "محمدرضا سعیدی" بر عهده‌ دارد.

همچینین "رضا فرخ‌شاهی" به عنوان رییس ستاد انتخاباتی امیر حسین قاضی زاده هاشمی نیز عصر امروز چهارشنبه(۳۰ خرداد) با برگزاری افتتاحیه ستاد انتخاباتی این نامزد در تالار انتظار کرمانشاه رسما کار خود را آغاز کرد.

خبرنگار: رضا اسدزاده

انتهای خبر/

کد خبر: 1234554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =