توهین به دولت خدمتگزار شهید رئیسی توهین به نظام است

فرماندار آبادان، گفت: وقتی مرد میدان باشید و خدمت را سرلوحه کار خود قرار دهید قطعا شهادت نصیبتان خواهد شد، همانگونه که نصیب شهید رئیسی شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان؛ احسان عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در آیین افتتاح پروژه‌های مسئولیت اجتماعی شرکت پالایش نفت آبادان که با حضور سالاری معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت پالایش و پخش کشور برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در این خصوص، به نیکی از دولت آیت الله رئیسی یاد کرد و تصریح نمود: مکتب شهید رئیسی فراتر از جایگاه ریاست جمهوری تا ابد در ذهن‌های عدالتخواه و بیدار حک خواهد شد و هیچگاه مردم همیشه در صحنه ایران این فداکاری‌ها و رشادت‌های ایشان که می‌توان سرلوحه کلیه مدیران باشد را فراموش نخواهد کرد.

وی ادامه داد: استان خوزستان و مردمان رنج دیده‌اش آنقدر برای آیت الله رئیسی مهم بود که هشت بار به این استان سفر کرد، شهید جمهور فقط سه مرتبه در آبادان و خرمشهر حضور یافت، اولین پیامش که پیام نوروزی بود را در مسجد جامع خرمشهر به تمام دنیا مخابره کرد و آنجا بود که گفت: آبادان و خرمشهر قلب ایران است. این پیام، پیام مکتب حاج قاسم و پیام سرباز ولایت است، همگان تعابیر زیبای رهبر عزیز انقلاب را در مورد این شهید بزرگوار می‌دانند که به نوعی فصل الخطاب همه است.

عباسپور افزود: اینکه برخی افراد، این مکتب را وقیحانه زیر سئوال می‌برند، که نشان از گستاخی و استیصال آنهاست، باید بدانند که راه شهید رئیسی ادامه پیدا می‌کند و هیچکس نمی‌تواند خدمات وی و مجموعه‌ی دولت را انکار کند،

وی تصریح کرد: هر کس در هر جایگاه و منصبی که باشد، اگر بخواهد مکتب و تفکر شهید رئیسی را زیر سوال ببرد قطعا با سربازان ولی امر مسلمین طرف خواهند بود.

فرماندار ویژه آبادان تاکیدکرد: شهادت می‌دهم که امروز افتخار من به عنوان کارگزار دولت این است که در مکتب شهید رئیسی خدمت کردم.

وی در پایان گفت: وقتی مرد میدان باشید و خدمت را سرلوحه کار خود قرار دهید قطعا شهادت نصیبتان خواهد شد، همانگونه که نصیب این شهید مظلوم شد و آخرین سفرش در دورترین نقطه کشور برای خدمت به مردم بود.

خبرنگار:دانیال اسلامی پناه

انتهای خبر/

کد خبر: 1235661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =