عبدالکریم حسن از پرسپولیس دور شد

در مذاکرات بین باشگاه العربی و پرسپولیس برای انتقال عبدالکریم حسن، پیشنهاد معاوضه با عمر سوما مطرح شده است اما این بازیکن هنوز در مورد انتقال به لیگ ایران تردید دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به نقل از پایگاه خبری «الرایه» قطر، انتقال عبدالکریم حسن به تیم فوتبال العربی در دوره نقل و انتقالات تابستانی در آستانه نهایی شدن است و دو باشگاه پرسپولیس و العربی در حال رسیدن به توافق نهایی هستند.

بیشتر بخوانید:

معامله جذاب پرسپولیس با تیم‌ قطری

جزئیات مذاکرات
به نقل از مهر، گزارش‌های پایگاه خبری «الرایه» تأیید کرده‌اند که مدیریت باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند به جذب عمر سوما، مهاجم سوریه ای باشگاه العربی، در ازای انتقال عبدالکریم حسن به تیم العربی است. در همین حال، مدیریت باشگاه العربی درخواست کرده است که فرآیند فروش عمر سوما به پرسپولیس از مذاکرات انتقال عبدالکریم حسن جدا شود.

عبدالکریم حسن به مدیریت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که تمایل شدید به بازی در تیم العربی در فصل جدید دارد. در صورت شکست مذاکرات بین دو طرف، حسن قرارداد خود با پرسپولیس را که تا پایان فصل آینده اعتبار دارد، ادامه خواهد داد.

تردید عمر سوما
طبق گفته این رسانه، عمر سوما در مورد انتقال به لیگ ایران تردید دارد و هنوز در اتخاذ این تصمیم در مسیر حرفه‌ای خود مردد است. این بازیکن چندین پیشنهاد دیگر هم دارد که مهم‌ترین آنها از باشگاه احد عربستان سعودی است.

کد خبر: 1236042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =