توسعه همکاری‌ها میان دانشگاه آزاد و پارک علم و فناوری خلیج‌ فارس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر بر ضرورت توسعه همکاری‌ها میان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و پارک علم و فناوری خلیج‌ فارس بوشهر تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رحمان دشتی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با سعید رازقی رئیس و یوسف صداقت مدیر اقتصاد دانش‌بنیان و بازار فناوری این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در این دیدار با تشریح ظرفیت‌های انسانی و زیرساخت‌های متنوع دانشگاه بر ضرورت توسعه همکاری‌ها میان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و پارک علم و فناوری خلیج‌ فارس بوشهر تأکید کرد.

رازقی با برشمردن توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به ظرفیت‌های استان بوشهر و برخی برنامه‌های کشوری اشاره و بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نهادی یکپارچه است؛ به این معنی که دانشگاه هر استان به‌عنوان نماینده مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان‌ها و ادارات وارد قرارداد و تفاهم می‌شود؛ در حالی که ظرفیت‌های ساختاری، انسانی، آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد حامی برنامه‌های مورد تفاهم و قراردادهاست.

دشتی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر هم ضمن استقبال از همکاری‌های علمی و فناوری با مجموعه‌های دانشگاهی، با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به گسترش تعامل و همکاری‌های نزدیک‌تر با دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و شتاب‌دهی در حوزه‌های مرتبط اعلام آمادگی کرد.

در این نشست که هادی دشتی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم پذیرا رئیس شورای تخصصی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، اشکان معصومی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان، روح‌الله ارشادی رئیس مرکز رشد بوشهر و حمید باشی رئیس مرکز رشد شهرستان دشتستان حضور داشتند مواردی همچون انعقاد تفاهم‌نامه بین پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر و دانشگاه آزاد اسلامی برای همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های تحقیقاتی و فناوری، برگزاری مشترک رویدادهای مختلف علمی، استارت‌آپ‌ها و ارائه تسهیلات بانکی به شرکت‌های فعال و استارت‌آپ‌ها به تصویب رسید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1236288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =