تردد ۱۸ هزار نفری از مرز مهران در روز گذشته

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۸ هزار نفر برای زیارت عتبات عالیات از پایان مرزی مهران تردد داشتند.

به گزارش گروه جامعه ایسکانیوز؛ سید زاهدین چشمه خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۱۸ هزار و ۳۵۰ نفر از پایانه مرزی مهران تردد داشته‌اند.

وی افزود: طبق کل آمار ۱۴ هزار و ۱۸۴ زائر ایرانی از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند که از این میزان یک هزار و ۶۹۵ نفر به کشور ورود و ۱۲ هزار و ۴۸۹ نفر نیز از مرز مهران عازم عتبات عالیات جهت سوگواری سالار شهیدان و مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، ادامه داد: همچنین تردد اتباع خارجی از مرز بین‌المللی مهران، در این بازه زمانی چهار هزار و ۱۶۳ مسافر بوده است که از این تعداد ۵۲۷ نفر وارد مرز و سه هزار و ۶۳۹ نفر نیز از مرز مهران خارج شده‌اند.

چشمه‌خاور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تردد زائران در مرز بین‌المللی مهران به سهولت و به صورت روان در حال انجام است و به زائران توصیه می‌شود زمان خود را مدیریت و ساعات خنک هوا را برای تردد انتخاب کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =