امیر نصیرزاده: دشمن در جنگ نرم به‌دنبال تصرف فکر و ذهن مردم است

جانشین ‌ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم به‌دنبال تصرف فکر و ذهن مردم است، گفت: دشمن با عملیات روانی و ادراکی به‌دنبال اثرگذاری روی افکار است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر عزیز نصیرزاده، صبح امروز، در مراسم افتتاحیۀ جشنوارۀ فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه در سالن شهید چاغروند گفت: دنیا در پیش از وقوع انقلاب اسلامی ایران توسط دو ابرقدرت غرب به سرکردگی آمریکا و ابرقدرت شرق به سرکردگی شوروی سابق اداره می‌شد.

او اضافه کرد: تمام کشورها از دو ابرقدرت جهان پیروی می‌کردند و هیچ کشوری نبود که بتواند در برابر این کشورها استقلال خود را به‌دست بیاورد.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان استراتژی امام راحل در انقلاب یادآور شد: شعار بنیانگذار انقلاب «نه شرقی و نه غربی» بود و قدرت جدیدی با نام انقلاب ایران در ذیل یک مکتب به‌وجود آمد.

امیر نصیرزاده با تأکید به اینکه مکتب انقلاب یک اندیشه در دنیا پیدا کرد و ندای حق‌طلبی را سرداد، بیان کرد: مکتب انقلاب ایران در جبهۀ حق شکل گرفت و قوانین خدا را پیاده کرد.

او با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم به‌دنبال تصرف فکر و ذهن مردم است، متذّکر شد: دشمن با عملیات روانی و ادراکی به‌دنبال اثرگذاری روی افکار است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جنگ شناختی دشمن ادامه داد: دشمن در این جنگ با ظاهری خوشایند روی باورهای مقدس و شناخت مردم اثر می‌گذارد و وقتی‌که فکر انسان از باورها و اعتقادات تهی شد آرام‌آرام طاغوتی می‌شود.

امیر نصیرزاده تأکید کرد: وقتی باورهای مردم تضعیف شد، باورهای غلطی از سوی جبهۀ شیطان و باطل شکل می‌گیرد و جایگزین اعتقادات مقدس می‌شود.

او با اعلام اینکه دشمن به‌دنبال بی‌ثباتی فکر و باورهای مردم است، متذّکر شد: باورهای غلط پس از تضعیف اعتقادات به‌عنوان ارزش معرفی می‌شود.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فرمودۀ مقام معظم رهبری تقدیم مغز را تقدیم مرز معرفی و بیان کرد: ایشان فرموده‌اند که اگر مغز یک ملّتی را توانستند تصرّف کنند، آن ملّت سرزمین خودش را دودستی به دشمن تقدیم می‌کند.

امیر نصیرزاده اعلام کرد: دشمن می‌خواهد ما را بی‌هویت کند و ناموس، مرز و ارزش ما را بی‌هویت تا به‌راحتی بتواند مرزها را تصرف و منابع ما را غارت کند.

او با بیان اینکه دفاع پس از دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان غیرتمند همچنان ادامه دارد، شرح داد: آیندۀ کشور ما دست نوجوانان و جوانان است و این افراد باید راه دفاع مقدس را ادامه دهند.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید به اینکه نوجوانان و به‌ویژه ورزشکاران در خط‌مقدم جنگ نرم هستند، ابراز کرد: این افراد افسران جنگ نرم هستند و ما باید ارزش‌هایی مانند شهادت و عاشورا را باور داشته باشیم.

امیر نصیرزاده با اذعان به اینکه امام‌حسین(ع) در عاشورا قیام شناختی و نرم و نه مسلحانه انجام داد، خاطرنشان کرد: ورزشکاران در میدان ورزش باید قیام و جهاد کنند، بدین‌گونه‌که در حفظ ارزش‌ها ثابت‌قدم باشند و اجازه ندهند که دشمن افکار را جهت دهد.

او با اظهار به اینکه ورزشکاران باید یک الگو و قهرمان در مکتب امام‌حسین(ع) باشند، اذعان کرد: یک قهرمان ملی متعلق به جامعه و جبهۀ حق است و نوجوانان و جوانان این افراد را الگو قرار می‌دهند.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقامۀ نماز ورزشکاران در رقابت‌های بین‌المللی و المپیک اعلام کرد: اگر ورزشکاران احکام اسلامی را در این میادین به‌نمایش بگذارند از تأثیری شگرف در عملیات شناختی برخوردار است.

امیر نصیرزاده با اشاره به نقش ورزشکاران در جهان و جامعه تأکید کرد: وقتی‌که ورزشکاری در آیین مذهبی شرکت می‌کند به‌عنوان یک الگو برای نوجوانان معرفی می‌شود و این رفتار حامل یک پیام برای جهانیان است.

او ادامه داد: ورزشکاران راه امام‌حسین(ع) و مکتب شیعه را محور قرار دهند و با استفاده از موقعیت ورزش نقش تهاجمی را در جبهۀ باطل ایفا کنند که طبق وعدۀ خداوند جبهۀ حق بر باطل پیروز است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =