خرید خدمت سربازی اجرا نمی‌شود

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان با بیان اینکه هیچ طرح و برنامه‌ای مبنی بر خرید خدمت سربازی در کشور وجود ندارد، از مشمولان خواست تا وضعیت خود را هرچه سریع‌تر مشخص و تعیین تکلیف کنند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، مسعود همتی، معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه،دوشنبه (۸ مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چندسال است که خرید خدمت سربازی اجرا نمی‌شود و همه افرادی که به سن مشمولیت رسیده‌اند باید وضعیت خدمت سربازی خود را تعیین تکلیف کنند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه افزود: خرید خدمت سربازی از سال ۹۴ تا ۹۷ در قالب طرح جریمه مشمولان غایب در ۲ مرحله اجرا شده و درحال حاضر برنامه‌ای در این خصوص در دستورکار نیست، بنابراین مشمولان غایب به امید خرید خدمت سربازی نباشند.

سرهنگ همتی ادامه داد: مشمولان و خانواده‌های آنان در نظر داشته باشند که غیبت از سربازی، محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام در سازمان‌ها، دستگاه‌های خصوصی و دولتی، محرومیت از تحصیل، خروج از کشور و... را به همراه خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

خبرنگار: رضا میرزایی

انتهای خبر

کد خبر: 1238319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =