اعتراض دانشجویان علوم‌وتحقیقات به مسدود شدن مسیرهای خودرویی/ مدیرکل دانشجویی: تا مهر بازگشایی می‌شود

مدیرکل دانشجویی دانشگاه علوم‌وتحقیات در پاسخ به اعتراض دانشجویان مبنی بر مسدون شدن برخی از مسیرهای خودرویی این دانشگاه گفت: این مسیرها تا قبل از ترم تحصیلی جدید بازگشایی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، برخی دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات با راه اندازی کارزاری نسبت به مسدود کردن برخی از مسیرهای خودرویی در این دانشگاه اعتراض کردند. با توجه به گستردگی مساحت دانشگاه علوم و تحقیقات این مسدودیت برای آنان مشکلات رفت و آمد را ایجاد کرده است.

درخواست بازگشایی مسیر خودرویی دانشگاه علوم و تحقیقات

دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات که نسبت به مسدود شدن مسیرهای خودرویی برخی از دانشکده‌ها معترض هستند، خواستار رسیدگی به این مشکل شدند.

در بخشی از این متن درخواست آمده است: برخی از دانشجویان دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی، خواستار توجه و رسیدگی به موضوعی هستند که موجب نگرانی و دشواری بسیاری از دانشجویان این دانشکده شده است.

در بخشی دیگری از متن این کارازار عنوان شده است: دانشکده ما بر روی تپه‌ای قرار دارد و مسیر دسترسی به آن تنها به صورت پیاده و از طریق یک سربالایی بسیار تند ممکن است. این موضوع برای بسیاری از دانشجویان، به‌ویژه دانشجویانی که مشکلات جسمی دارند، ایجاد مشکلات و سختی‌های فراوانی شده است. همچنین، این شرایط در فصول سرد و بارانی سال، موجب افزایش خطرات و مشکلات بیشتری می‌شود.

در این متن درخواست دانشجویان بیان شده است: مسیر خودرویی مناسبی به دانشکده علوم پایه وجود دارد؛ اما متأسفانه دانشجویان اجازه استفاده از آن را ندارند. لذا، بدینوسیله درخواست می‌کنیم که اجازه استفاده از این مسیر خودرویی برای دانشجویان صادر شد. این اقدام نه تنها موجب تسهیل در رفت و آمد دانشجویان خواهد شد، بلکه افزایش ایمنی و رضایت آنان را نیز به همراه خواهد داشت.

علت مسدود کردن مسیرهای علوم‌وتحقیقات چیست؟

برای پیگیری مشکلات رفت‌وآمد دانشجویان با مهدی سیاهی مدیر کل دانشجویی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات گفت‌وگو کرده‌ایم. وی در پاسخ به درخواست دانشجویان بیان کرد که هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد. سیاهی عنوان کرد که برخی از مسیرهای خودرویی در دانشگاه علوم و تحقیقات برای احداث ایستگاه‌های تله‌کابین مسدود شده است.

مدیر کل دانشجویی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات مطرح کرد: بازگشایی مسیرهای مسدود شده به ویژه دانشکده علوم پایه پس از پایان عملیات تیم عمرانی انجام می‌شود. این بازگشایی نیز صد در صد قبل از آغاز سال تحصیلی جدید(مهرماه) است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238431

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =