اعلام جزئیات جذب حدود ۱۷۰۰ هیات علمی در شهریور ماه

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از جذب حدود ۱۷۰۰ هیات علمی در فراخوان پیش رو خبر داد و گفت: این فراخوان شهریورماه اعلام می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد خلج امیرحسینی رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه پیگیر انتشار فراخوان جدید جذب اعضای هیات علمی هستیم، اظهار کرد: در این رابطه با سازمان اداری و استخدامی در تماس هستیم امیدوارم هر چه زودتر به این نتیجه برسند تا سهمیه جدید جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه ها را دریافت کنند و به محض دریافت این مجوز فراخوان جدید جذب را منتشر خواهیم کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: به نظر می رسد تا اواخر تابستان بتوانیم مجوز جذب را دریافت و فراخوان جذب هیات علمی در دانشگاه ها را منتشر کنیم. البته سال گذشته نیز شهریور ماه فراخوان جذب را اعلام کردیم.

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم به ظرفیت جذب هیات علمی در دانشگاه ها در فراخوان پیش رو اشاره کرد و گفت: این ظرفیت بستگی به سازمان استخدامی برنامه و بودجه دارد اما ظرفیت جذب این فراخوان نیز حدود ۱۷۰۰ نفر خواهد بود.

خلج خاطر نشان کرد: ظرفیت پذیرش هیات علمی دانشگاه ها در فراخوان قبل نیز حدود ۱۷۰۰ نفر بود و نتایج این فراخوان به تدریج توسط دانشگاه ها اعلام می شود. ما در وزارت علوم صرفا نظارت کلی بر روند کلی کار جذب را انجام می دهند. در واقع دانشگاه ها خودشان فرایند مصاحبه علمی و عمومی جذب هیات علمی را انجام می دهند و این امر در هیات اجرایی تصویب و در نهایت به مرکز جذب ارسال می شود و این مرکز استعلام های قانونی افراد را دریافت می کند در نهایت پروند افراد به این شیوه تکمیل و در هیات مرکزی جذب تصویب می شود.

وی همچنین با اشاره به رسیدگی متقاضیان روند جذب هیات علمی در وزارت علوم یادآور شد: ما در این زمینه آیین نامه های متفاوتی داریم افراد اگر در هر مرحله ای نیازمند تجدید نظر به روند رسیدگی به پرونده ها را داشته باشد می تواند به دانشگاه یا مرکز جذب وزارت علوم مراجعه کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1238472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =