جنگ برای تصاحب پیراهن شماره ۷ جهانبخش در فاینورد

علیرضا جهانبخش همچنان در هلند به سر می‌برد و این امکان وجود دارد که قراردادش با فاینورد تمدید شود. با این حال چند بازیکن باتجربه فاینورد علاقه دارند تا پیراهن شماره ۷ او را بپوشند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ماجرای علیرضا جهانبخش و فاینورد وارد فاز تازه‌ای شده و شاید طرفین به همکاری خود ادامه بدهند. با این حال از هلند اخبار دیگری نیز به گوش می‌رسد. اخباری مبنی بر اینکه پیراهن شماره ۷ جهانبخش در فاینورد چند مشتری جدید پیدا کرده است، آنهم در شرایطی که هنوز بحث‌هایی برای بازگشت کاپیتان تیم ملی ایران به نایب‌قهرمانی لیگ هلند وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

سفر معنادار علیرضا جهانبخش به روتردام

اکنون، جنگ برای تصاحب پیراهن شماره ۷ جهانبخش بالا گرفته و این امکان وجود دارد که در صورت عدم تمدید قرارداد بازیکن ایرانی، یک هلندی آن را بر تن کند. گیریترویدا که یکی از بازیکنان کلیدی فاینورد است و در یورو نیز عضو تیم ملی هلند بود، در ازای تمدید قراردادش خواسته قابل توجهی دارد. کاپیتان فاینورد دوست دارد با پیراهن شماره ۷ برای تیمش بازی کند. شماره پیراهنی که فصل گذشته بر تن علیرضا جهانبخش بود. در صورت جدایی جهانبخش از فاینورد، این شماره خالی است. گیرترویدا از فصل ۲۰۲۲/۲۳ با پیراهن شماره ۴ بازی می‌کند اما اکنون دوست دارد شماره ۷ را برای تمدید قرارداد بعدی در اختیار داشته باشد. دلیل دقیق این امر هم مشخص نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =