آخرین وضعیت پرونده سرقت فرش‌های کاخ سعدآباد

معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت سیزدهم، گفت که متهم‌های مربوط به پرونده فرش‌های سرقتی سعدآباد از نظر دستگاه قضائی مشخص هستند و رسیدگی به این پرونده در حال پیگیری است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ محمد دهقان سه‌شنبه‌شب در بخش از یک گفت‌وگوی تلوزیونی درباره آخرین وضعیت پرونده سرقت فرش‌های سعدآباد گفت: سرقت این فرش‌ها در دولت دوازدهم توسط معاون حقوقی همان دولت به قوه قضائیه اعلام شده بود و در این دولت هم پیگیری شد. خوشبختانه این موضوع در مرجع قضائی در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید:

شکایت شهرداری تهران از کاخ سعدآباد بابت قطع ۱۵ درخت

وی با بیان این‌که «در گزارش اولیه دولت قبل، سرقت ۴۸ تخته فرش از کاخ سعدآباد گزارش شده بود و بعد مرجع قضائی گفتند نه، ۴۲ تخته فرش به سرقت رفته است و ۶ تخته فرش را اشتباه گفته‌اند، اما ۴۲ تخته فرشی که به سرقت رفته است، روشن است.» خاطرنشان کرد: متهم‌ها از نظر دستگاه قضائی مشخص شده است و قاضی خوبی بر پرونده حاکم است و پیگیری می‌شود.

وی گفت: واقعاً این فرش ها، فرش‌های نفیسی است و اهمیت مهم و بالایی دارد به لحاظ تاریخی، چون این فرش‌ها بخشی از زمان قاجار است. امیدواریم هرچه زودتر این فرش‌ها برگردد و متهمین هم باید مجازات شوند و منتظر دستگاه قضائی هستیم که براساس همان چیزی که خود دادستان ویژه روحانیت اعلام کرده و برخی از قضات اعلام کرده‌اند، ان‌شاءالله هرچه زودتر این مسئله به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =