ناکامی منچستریونایتد در جذب دلیخت و مزراوی

تلاش باشگاه منچستریونایتد برای جذب دو بازیکن بایرن مونیخ هنوز به نتیجه نرسیده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ باشگاه منچستریونایتد که در تلاش برای به خدمت گرفتن ماتیس دلیخت و نصیر مزراوی از بایرن مونیخ است، تاکنون نتوانسته با وجود توافق با این دو بازیکن، نظر این باشگاه بوندس‌لیگایی برای فروش آنها را جلب کند. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این خصوص خبر داد؛ پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب مزراوی و دلیخت از سوی باشگاه بایرن مونیخ رد شد. این پیشنهاد در قالب یک بسته برای جذب دو بازیکن ارائه شده است. منچستریونایتد همچنان به تلاش خود برای جذب این دو بازیکن ادامه خواهد داد و پیشنهادهایی جدید، چه جداگانه چه یک بسته جدید، به بایرن ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت مدافع گرانقیمت به منچستریونایتد

طبق ادعای رومانو؛ دلیخت تمایلی برای ادامه حضور در بایرن مونیخ ندارد و همچنان منتظر منچستریونایتد است. مزراوی هم چنین شرایطی دارد و او هم منتظر منچستریونایتد است. بایرن مونیخ برای فروش مدافع هلندی‌اش ۵۰ میلیون یورو می‌خواهد و برای موافقت با جدایی مزراوی مدافع مراکشی‌اش ۲۰ میلیون یورو می‌خواهد.

دلیخت ۲۴ ساله که سابقه حضور در تیم‌های آژاکس و یوونتوس را دارد، تابستان ۲۰۲۲ به جمع باواریایی‌ها پیوست و تاکنون در ۷۳ بازی برای این تیم بوندس‌لیگایی به میدان رفته و آمار ۵ گل زده و ۲ پاس گل را از خود بر جای گذاشته است. قرارداد فعلی او با این باشگاه بوندس‌لیگایی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۷ اعتبار دارد.

مزراوی ۲۶ ساله هم که گفته می‌شود به دنبال بازی در لیگ برتر انگلیس است، دو سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با بایرن باقی مانده است. این مدافع مراکشی در دو فصل حضورش در جمع باواریایی‌ها تاکنون در ۵۵ بازی برای بایرن به میدان رفته و یک قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرامانی در سوپرجام آلمان را با این تیم تجریه کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =