تغییر تاریخ اعزام مشمولین پایه خدمتی شهریور ۱۴۰۳

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از تغییر تاریخ اعزام مشمولین خدمت وظیفه عمومی با پایه خدمتی شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از کرمانشاه، سرهنگ مسعود همتی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: تغییر تاریخ اعزام مشمولان به خدمت سربازی به خاطر همزمانی تاریخ اعزام آن‌ها در تاریخ یکم شهریورماه با مراسم جهانی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در تاریخ یاد شده امکان به کارگیری ظرفیت‌های ترابری کشور و نیروهای مسلح برای اعزام مشمولین مذکور برای شروع دوره آموزش رزم مقدماتی شهریورماه وجود ندارد، ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم به تعویق زمان اعزام مشمولان گرفته است.

همتی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تاریخ جدید اعزام مشمولان روز شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ انجام خواهد گرفت.

معاون وظیفه عمومی پلیس کرمانشاه افزود: مشمولان و خانواده‌های آن‌ها در نظر داشته باشند که غیبت از سربازی، محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام در سازمان‌ها، دستگاه‌های خصوصی و دولتی، محرومیت از تحصیل، خروج از کشور و... را به همراه خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

خبرنگار: رضا اسدزاده

انتهای خبر/

کد خبر: 1239109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =