راه‌یابی نمایندگان تیراندازی خراسان شمالی به فینال

تیراندازان خراسان شمالی با درخشش معراج کریمی و محمد فریدی در رشته تپانچه بادی نوجوانان برای نخستین بار به فینال این مسابقات راه یافتند، کریمی مقام چهارم و فریدی جایگاه پنجم این رقابت‌ها را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، سومین مرحله مسابقات آزاد کشوری تیراندازی که در سالن تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، تیراندازان شایسته خراسان شمالی با درخشش معراج کریمی و محمد فریدی در رشته تپانچه بادی نوجوانان برای نخستین بار به فینال این مسابقات راه یافتند، کریمی مقام چهارم و فریدی جایگاه پنجم این رقابت‌ها را کسب کردند.

طبق این گزارش، حضور تیراندازان شایسته خراسان شمالی در سومین مرحله مسابقات آزاد کشوری و راه‌یابی معراج کریمی و محمد فریدی برای اولین بار در فینال رشته تپانچه بادی نوجوانان مرحله سوم مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۲ مرداد ماه در سالن تیراندازی آزادی تهران برگزار گردید که تیراندازان شایسته خراسان شمالی در این مسابقات شرکت کرده‌اند و به مصاف رقبای خود رفتند.

در پایان این مسابقات معراج کریمی تیرانداز نوجوان رشته تپانچه بادی استان در اولین تجربه تیراندازی خود در سالن هشتاد خط مجموعه ورزشی آزادی تهران توانست به فینال نوجوانان راه پیدا کند و جایگاه چهارم این مسابقات را کسب نماید. و محمد فریدی تیرانداز نوجوان رشته تپانچه بادی استان نیز به جایگاه پنجم این رقابت‌ها دست یافت.

خبرنگار: امیرعلی احمدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1239349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =