برخورداری به مدال نقره رسید

مهرداد برخورداری پوش تکواندوی ایران با شکست برابر حریفی از تونس مدال نقره این رشته در بازی های المپیک را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ملی پوش تکواندوی ایران با شکست برابر حریفی از تونس مدال نقره این رشته در سی و سومین دوره بازی های المپیک را به خود اختصاص داد.

دیدار نهایی رقابت‌های تکواندو وزن ۸۰- کیلوگرم المپیک ۲۰۲۴ پاریس شامگاه امروز جمعه بین مهران برخورداری و «فریس کاتوسی» از تونس در کاخ «گرندپله» شهر پاریس برگزار شد که طی آن ملی پوش کشورمان با شکست برابر این حریف به مدال نقره رسید.

در این مبارزه مهران برخورداری در راند اول و در ثانیه های پایانی در حالی که ۲ بر صفر پیش بود در نهایت ۴ بر ۲ بازنده شد. در راند دوم هم ملی پوش کشورمان۵ بر یک بازنده شد تا در مجموع ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کند و به مدال نقره برسد.

گفتنی است؛ برخورداری دور نخست «جسوربک» از ازبکستان و قهرمان سال ۲۰۲۴ آسیا را دو بر یک شکست داد و در مبارزه دوم و در یک پیکار سخت و نفس گیر برابر «سیمونه آلیسو» از ایتالیا با رنکینگ یک دنیا، دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان، سه طلا و دو برنز قهرمانی اروپا و سه طلا و یک نقره گرندپری ۲ بر یک در راند شماری صاحب برتری شد و به نیمه نهایی صعود کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1239474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =