خراسان‌شمالی بارانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی خراسان‌شمالی گفت: سامانه بارشی و ناپایداری محلی از فردا دوشنبه ۲۲ مردادماه اوایل صبح در استان فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی خراسان‌شمالی اظهار کرد: سامانه بارشی و ناپایداری محلی از فردا دوشنبه ۲۲ مردادماه اوایل صبح در استان فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه این سامانه تا صبح سه‌شنبه ۲۳ مرداد ماه فعالیت خواهد داشت، گفت: سازمان هواشناسی استان در خصوص این سامانه هشدار زرد صادر کرده است.

مدیرکل هواشناسی خراسان‌شمالی افزود: وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید، بارش باران، در برخی از مناطق رگبار باران و رعد و برق از مخاطرات این سامانه است.

داداشی ادامه داد: در روز دوشنبه بخش‌هایی از غرب و شمال غرب استان، همچنین نیمه غربی شهرستان‌های راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه منطقه اثر سامانه است.

وی تصریح کرد: در روز سه‌شنبه نیز برای بخش‌هایی از شهرستان‌های راز و جرگلان، مانه، سملقان، شمال و غرب بجنورد و شیروان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی خراسان‌شمالی بیان داشت: صاعقه، آسیب به سازه‌های موقت، لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن روان آب، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها از اثرات احتمالی سامانه است.

خبرنگار:انسیه حاتمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1239670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =