صدور حدود ۱۲ هزار جلد گذرنامه برای زائران اربعین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۸۴۰ جلد گذرنامه برای زائران اربعین در کرمانشاه صادر شده است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس گذرنامه از مدت‌ها پیش فعالیت خود را برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین آغاز کرده است.

وی ادامه داد: تا پایان روز یکشنبه ۲۱ مرداد که مصادف با ۶ صفر می‌باشد ۱۱هزار و ۸۴۰ جلد گذرنامه عادی و زیارتی برای زائران اربعین صادر شده است.

سردار حاجیان با بیان اینکه زائران برای دریافت گذرنامه خود حتما باید از طریق وبگاه "پلیس من" کارهای مربوط به ثبت نام را انجام دهند، گفت: این افراد برای دریافت گذرنامه به پلیس مراجعه نکنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: همکاران ما در مرکز پلیس گذرنامه تنها به رفع نقص و ایرادات افراد مراجعه کننده می‌پردازند و آن‌ها را برای تکمیل مدارک راهنمایی می‌کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان از طریق فضای مجازی با ورود به اپلیکیشن "پلیس من" نسبت به ثبت نام خود و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام و حدود ۷۲ ساعت پس از آن گذرنامه خود را درب منزل تحویل خواهند گرفت.

سردار حاجیان در پایان از شهروندان و افرادی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند خواست هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت نام و اخذ گذرنامه اقدام و این کار را به روزهای پایانی موکول نکنند چرا که ممکن است صدور گذرنامه آن‌ها به علت ازدحام درخواست با تاخیر مواجه شده و آن ها نتوانند در زمان مدنظر به این سفر معنوی اعزام شوند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1239806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =