منچستریونایتد دنبال جذب رافینیا

باشگاه منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن بال برزیلی بارسلونا ابراز علاقه کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ رافینیا که تا سال ۲۰۲۷ تحت‌قرارداد باشگاه بارسلونا است، ممکن است در صورت رسیدن پیشنهادی خوب در این تابستان توسط این باشگاه فروخته شود، این در حالی است که این بال برزیلی مشتریانی هم دارد. بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا؛ رافینیای ۲۷ ساله که از باشگاه‌های عربستانی پیشنهاداتی دارد، حالا در روزهای اخیر هم منچستریونایتد برای جذب او وارد رقابت شده است.

بیشتر بخوانید
بازگشت مدافع گرانقیمت به منچستریونایتد

طبق این گزارش؛ سران باشگاه منچستریونایتد در آستانه فروش آنتونی بال برزیلی خود هستند و از جدایی جیدون سانچو که مورد توجه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است، استقبال می‌کنند، به همین خاطربه دنبال یافتن بازیکنی تأثیرگذار برای پست بال هستند و رافینیا یکی از گزینه‌های‌شان به این منظور است.

بارسلونا برای موافقت با فروش رافینیای ۲۷ ساله ۶۰ میلیون یورو می‌خواهد و اگر بتواند لنگله را به یکی از تیم‌های ویارئال یا اتلتیکومادرید انتقال دهد، دیگر مشکلی برای ثبت بازیکنانش در سازمان لالیگا برای فصل پیش رو نخواهد داشت.

رافینیا در تابستان ۲۰۲۲ پس از درخشش در لیدزیونایتد به بارسلونا پیوست اما در این تیم آنطور که باید نتوانسته خودی نشان دهد. این بال برزیلی تاکنون در ۸۷ بازی برای بارسلونا به میدان رفته و آمار ۲۰ گل‌زده و ۲۵ پاس‌گل را از خود بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =