جذب هیات علمی خارج از فراخوان امکان‌پذیر نیست

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی گفت: پذیرش و جذب اعضای هیات علمی خارج از فرایند جذب، نشدنی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد خلج امیرحسینی رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی درباره جذب اعضای هیات علمی خارج از روند فراخوان جذب گفت: پذیرش اعضای هیات علمی خارج از فرایند جذب، نشدنی است حتی اگر خدای نکرده ما قصد این را داشته باشیم که خارج از روند کار را پیش ببریم.

وی ادامه داد: چون فردی که بخواهد عضو هیات علمی شود باید در فراخوان جذب اعضای هیات علمی شرکت کند، سپس در دانشگاه غرباگری شده و مصاحبه علمی و عمومی انجام دهد.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی افزود: همچنین هیات اجرایی باید آن را تصویب کند و استعلام قانونی وی اخذ شود بعد از همه این ها پرونده وی به هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی ارائه شود، هیات مرکزی جذب با حضور افراد پرونده وی را بررسی کرده و تایید کنند.

وی تاکید کرد: غیر از مراحلی که عنوان کردم این کار نشدنی است، اتفاق جدیدی هم رخ نداده است این روند کار تعریف شده است خارج از این موضوع، سامانه و روند الکترونیکی هم اجازه این کار را نمی دهد.

اخیرا مباحثی مطرح شده بود مبنی بر اینکه برخی از کارمندان قراردادی در برخی از دانشگاه ها به عنوان هیات علمی پذیرش شده اند و همچنین خویشاوندان برخی از مسئولان در وزارت علوم نیز در برخی از دانشگاه ها جذب شده اند بدون اینکه روند جذب برای آنها اجرا شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =