کارخانه‌هایی که با پیگیری سفت و سخت رئیسی احیا شد

صاحب کارخانه‌ای که در خیالاتش هم ارتباطی با مسئولین جمهوری اسلامی پیدا نمی‌کرد، بعد از پیگیری‌های سفت و سخت حاج آقا، تمام پنج شش کارخانه‌اش دوباره راه افتاد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، برای روسای سه قوه، یک بولتن محرمانه می آمد تا در جریان خصوصی ترین مسائل باشند. یکی از بندها خطاب به آقای رئیسی بود.

«چند کارخانه به دلیل بی مبالاتی یا اقدامات سوء بانکی تعطیل شده اند.» صاحب این چند کارخانه کسی بود که میانه خوبی با نظام نداشت. کارش حسابی به هم گره خورده بود؛ اما غرورش اجازه نمی داد از مسئولین نظام درخواست کمک کند. حاج آقا دستور کتبی داد: «وضعیت کارخانه های ایشان بررسی و رسیدگی کامل شود.»

صاحب کارخانه را برای گفت‌وگو دعوت کردم. گفتم: «حاج آقا به من فرمودن تا کار شما رو پیگیری کنم.» با تعجب گفت: «واقعا؟ خود آقای رئیسی اینطور دستور دادن؟» مدرکی را که دستم بود نشانش دادم تا حرفم را باور کند.

صاحب کارخانه ای که در خیالاتش هم ارتباطی با مسئولین جمهوری اسلامی پیدا نمی کرد، بعد از پیگیری های سفت و سخت حاج آقا، تمام پنج شش کارخانه اش دوباره راه افتاد.

راوی: سعید عمرانی، معاون قضایی سابق دادستان کل کشور

متن فوق، خرده روایتی از سبک زندگی شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی است که در کتاب «رئیسی عزیز» آورده شده است.

این کتاب از اولین کتاب هایی است که به زندگی شهیدجمهور سید ابراهیم رئیسی پرداخته و با قلم فائزه سعادتمند و به تلاش انتشارات حماسه یاران در ۲۰۰ صفحه راهی بازار نشر گردیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =