همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرکرد برگزار شد

همایش بزرگ پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، از یکم تا چهارم شهریورماه به مدت ۴ شب، در محل تپه نورالشهدای شهرکرد با حضور عموم مردم و عاشقان حسینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، از یکم تا چهارم شهریورماه به مدت ۴ شب، در محل تپه نورالشهدای شهرکرد با حضور عموم مردم و عاشقان حسینی برگزار شد.

این مراسم با برپایی تعداد بیش از ۱۵ موکب از سوی گروه‌های مردمی با هدف ارائه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، هنری، رسانه‌ای و همچنین پذیرایی از عزاداران حسینی، برگزار شد.

همایش پیاده‌روی جاماندگان حسینی با عنوان "از قافله جامانده ایم"، با هدف عرض ارادت عاشقان حسینی به حضرت سیدالشهداء(ع) و تجربه حس و حال پیاده‌روی اربعین برپا گشت.

گفتنی است، با وجود اینکه برخی دستگاه‌ها در برپایی موکب‌ها مشارکت دارند اما برنامه پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تپه نورالشهدا عمدتاً مردمی است و موکب‌ها مطابق سال‌های گذشته، طی ۴ شب از ساعت ۱۷ الی ۲۱ با محتواهای فرهنگی، مذهبی و خدماتی به سوگواران حسینی، خدمت‌رسانی کردند.

شایان ذکر است این برنامه برای چهارمین سال پیاپی در مسیر منتهی به قبور شهدای گمنام واقع در تپه نورالشهدای شهرکرد برگزار شد.

خبرنگار: زهرا آقابابایی

انتهای پیام/

کد خبر: 1240769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =