پزشکیان: بر عهدی که بستیم، هستیم

رئیس جمهور در مراسم تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی سخنرانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ مسعود پزشکیان صبح شنبه سوم شهریور ۱۴۰۳ پس از تجدید میثاق اعضای هیات دولت چهاردهم با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در حرم امام خمینی(ره) سخنرانی کرد و با اشاره به سخنان سیدحسن خمینی در این مراسم تاکید کرد: ما بر عهدی که بستیم، هستیم.

بیشتر بخوانید

پزشکیان: ارتقای خدمات درمانی از اولویت‌های اصلی دولت است

پزشکیان در مراسم تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره) در آغاز هفته دولت، اظهار داشت: اگر مسلمانان با هم متحد بودند اسرائیل جسارت می‌کرد این غلط‌ها را در این منطقه بکند؟ نه تنها آنها بلکه آمریکا و اروپا و هر قدرت دیگری آیا میتوانست از این کارها بکند؟

وی افزود: در کشور خودمان هم ما باید برای حل مشکلات خود راهی جز افزایش وحدت و انسجام داخلی نداریم.

رئیس جمهور گفت: از همه نمایندگان و رئیس مجلس که به دولت رای بسیار بزرگ و پیام بزرگی را به جامعه انتقال دادند تشکر کنم و این قدم و آغازی است که با وفاق کلی جلو برویم.

پزشکیان تصریح کرد: همانگونه که اوایل انقلاب با وحدت و انسجام مردم با وجود اینکه همه دنیا جمع شده بود انقلاب را از بین ببرد نتوانستند حتی یک وجب از خاک ما را بگیرند و با تمام وجود با باور در مقابل آنها ایستادیم و الان هم اگر بخواهیم با تمام توان بایستیم می‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم و باید آنها را حل کنیم.

وی با بیان اینکه باید راه امام حسین(ره) را برویم و راه امام حسین یعنی پایبندی به حق، گفت: دشمن در حال تلاش برای ایجاد تفرقه است و در همین راستا بزرگان ما را شهید می‌کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1240879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =