عظیمی‌فر معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش شد

انتخاب محمدصادق عظیمی‌فر به عنوان معاون وزیر نفت و مدیرعامل جدید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نویددهنده تکرار روزهای خوش پالایش و پخش است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، محمدصادق عظیمی‌فر که مدیرعامل هلدینگ انرژی‌گستر سینا بوده، سوابق مثبتی در هر دولت روحانی و رئیسی را در کارنامه دارد.

از مهمترین سوابق او می توان به ریاست هیات مدیره شرکت پتروپارس اشاره کرد که دستاوردهایی همچون بهره برداری از فاز ۱۱ میدان گازی پارس جنوبی، افزایش تولید از میدان نفتی مشترک آزادگان جنوبی و انعقاد قرارداد توسعه بندر خوزه ونزوئلا را در پی داشت.

او همچنین مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی بوده است. شرکت انرژی گستر سینا، آخرین مجموعه‌ای که عظیمی‌فر در آن مدیریت می کرد، هلدینگ انرژی زیرمجموعه بنیاد مستضعفان است که از سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و در حوزه های مختلف صنعت نفت، از بالادستی تا پایین دستی فعال است.

حضور عظیمی‌فر در راس شرکت پالایش و پخش می‌تواند تکرار تجربیات شیرین گذشته باشد؛ دوران طلایی که ایران از واردکننده تبدیل به صادرکننده بنزین شد. انتخاب عظیمی‌فر به عنوان مدیرعامل جدید پالایش و پخش نشاندهنده اعتقاد محسن پاک‌نژاد وزیر نفت به روحیه جوانگرایی در صنعت نفت و اعتقاد جدی او به تزریق روحیه جوانی توام با انگیزه در صنعت نفت است که قطعا پیامدهای مثبتی خواهد داشت.

خبرنگار: فائزه صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1240971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =