امکانات مرزهای ۶گانه امسال بهبود چشمگیری یافته است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امسال شاهد بهبود شرایط و امکانات در مرزهای شش‌گانه تردد زائران اربعین هستیم.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر شنبه (سوم شهریور) در جریان بازدید از پایانه مرز بین‌المللی خسروی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته شرایط بسیار مطلوب‌تری در مرزهای شش‌گانه خصوصاً مرز خسروی برقرار بود.

سردار سلامی با بیان اینکه نظم و امنیت بسیار خوبی در پایانه مرزی خسروی حکم‌فرما است، گفت: با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته از قبیل افزایش گیت‌ها در مرز خسروی، سال جاری تردد زائران در این مرز روان بود که قابل تقدیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امکانات و خدمات‌رسانی از قبیل اسکان، پذیرایی، حمل و نقل، پارکینگ، استقرار بیمارستان صحرایی، بهداشت و درمان و… در این مرز به زائران اربعین حسینی ارائه شده و نسبت به سال گذشته بهبود چشمگیری یافته است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عامل در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین همکاری بسیار خوب مردم است، تصریح کرد: علیرغم گرمای شدید هوا با همکاری تمام دستگاه‌های دولتی، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، موکب‌های مردمی و تمام بخش‌ها و حوزه‌ها، شاهد اربعینی شیرین و دلچسب بوده‌ایم.

سلامی در پایان با قدردانی از میزبانی مردم کشور عراق، اضافه کرد: برادران عراقی ما مثل هر سال، میزبانی بی‌نظیری داشتند و از تمام مسئولان، نیروهای نظامی، موکب‌های مردمی و مردم عراق برای میزبانی از زوار اربعین قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است در این بازدید، سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع زائران اربعین در پایانه مرزی خسروی که شعار مرگ بر اسرائیل و در خواست انتقام ترور شهید هنیه از رژیم صهیونیستی سر می‌دادند، اظهار کرد: خبرهای خوبی از انتقام خواهید شنید.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1241022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =