اعزام دانشجویان به سفر پیاده‌روی مشهد توسط مجمع اسلامی دانشگاه آزاد

دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این اتحادیه متولی اعزام دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور به مراسم سفر پیاده‌روی به مشهد است.

محمدمهدی نوینی فرد دبیر کل اتحادیه مجمع اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه امسال نیز؛ مطابق سال‌های گذشته در ایام رحلت پیامبر تا شهادت امام رضا علیه السلام دوستداران این دو بزرگوار مسیری را پیاده می‌پیماید تا به حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد برسند و اینگونه ارادت خود را به آن حضرت نشان دهند، گفت: تجربه سفر به مشهد و حس و حالی که از آن؛ در روح و روان آدمی ایجاد می شود، زمانی بیشتر خواهد شد که فرد به صورت پیاده قدم در این مسیر زیبا بگذارد.

بیشتر بخوانید:

۵ هزار دانشجو وام اربعین گرفتند

وی ادامه داد: امسال اتحادیه مجمع اسلامی در موضوع سفر پیاده مشهد، پیش قدم شده و برای خدمت به عاشقان آن حضرت برنامه‌ زمان بندی را تنظیم کرده است تا دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور دور هم جمع و در این پیاده روی شرکت کنند.

نوینی‌فرد با بیان اینکه پیاده‌روی تا حرم امام رضا در مشهد برای افرادی که از پیاده روی اربعین جا مانده‌اند؛ می‌تواند تدایی گر پیاده روی اربعین باشد، اضافه کرد: سفر پیاده مشهد مانند سفر اربعین کوله بار مجهز و زیادی نمی خواهد؛ تنها عشق و محبت است که می تواند سختی‌های راه را به خاطره ای شیرین و لذت بخش تبدیل کند.

دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امور فرهنگی اتحادیه مجمع اسلامی دانجشویان قصد دارد با برپایی این پیاده روی فرهنگی _ زیارتی علاوه بر وحدت بین دانشجویان سراسر کشور قدمی هرچند کوچک در راه خدمت به زائران امام رئوف بردارد. در واقع این اتحادیه متولی اعزام دانشجویان سراسر کشور به این مراسم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =