ماهانه حدود ۲۰۰ سگ ولگرد در بجنورد جمع می‌شود

کمالی، رئیس فنی اجرایی پسماند شهرداری بجنورد گفت: ماهانه حدود ۲۰۰ سگ در سطح شهر جمع آوری و به پناهگاه منتقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی ،کمالی، رئیس فنی اجرایی پسماند شهرداری بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: موضوع جمع آوری سگ‌های ولگرد در شهرستان بجنورد به پیمانکار سپرده شده است.

وی بیان کرد: ماهانه حدود ۲۰۰ سگ در سطح شهر جمع آوری و به پناهگاه منتقل می‌شود.

رئیس فنی اجرایی پسماند شهرداری بجنورد افزود: این سگ‌ها پس از منتقل شدن به پناهگاه توسط دامپزشک معاینه می‌شوند و در صورت داشتن بیماری تحت معالجه قرار می‌گیرند.

کمالی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۵۰۰ سگ در پناهگاه نگهداری می‌شود، ادامه داد: بخشی از این سگ‌ها از روستاهای اطراف بجنورد برای یافتن غذا وارد شهر می‌شوند.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های جمع آوری سگ‌های ولگرد تحت یک طرح ویژه در نقاط مختلف شهر به صورت شبانه روزی مشغول جمع آوری و انتقال سگ‌ها به پناهگاه هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه گروه‌های مردمی نیز در این جهت به شهرداری کمک می‌کنند، گفت: این طرح تا زمان پاکسازی شهر و رسیدن به شرایط مطلوب ادامه خواهد داشت.

کمالی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده سگ‌های ولگرد با شماره ۱۳۷ شهرداری، شماره ۳۴۴۴۴۱۱۳ مرکز پیام شهرداری و شماره ۳۲۲۴۸۷۰۰ سازمان مدیریت پسماند شهرداری تماس بگیرند.

خبرنگار: فائزه سعادتی

انتهای خبر/

کد خبر: 1241088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =