کنعانی: رویای پوچ منافقین و حامیان آنان هرگز محقق نخواهد شد

سخنگوی وزارت خارجه ایران در پیامی به مناسبت «روز مبارزه با تروریسم» نوشت که «رویای پوچ و سودای شوم منافقین مطرود و حامیان منافق آنان هرگز جامه تحقق نخواهد پوشید».

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه و در «روز مبارزه با تروریسم» یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید:

کنعانی: گذر زمان به نفع رژیم صهیونیستی نیست

کنعانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «‏هشتم شهریور، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر وقت جمهوری اسلامی ایران به دست منافقین مورد حمایت غرب و "روز مبارزه با تروریسم"، در خاطره ملت شریف ایران یادآور حقایقی تلخ و فراموش نشدنی است».

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران با مرور جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین و حمایت‌های غرب از آن‌ها نوشت: جریان منافقین که در چارچوب طراحی دشمنان در سودای دست‌یابی به قدرت در نظام انقلابی و اسلامی بر آمده از رأی مردم بودند، پس از ناکامی در این هدف، ابتدا مبادرت به ترورهای کور مردم و ترور سازمان یافته مسئولین نظام نمودند، سپس سران تروریست آن‌ها به فرانسه گریخته و با حمایت‌های مادی و معنوی برخی دولت‌های غربی مدعی حقوق‌بشر، اقدامات جنایتکارانه خود را علیه جمهوری اسلامی، دولت و ملت ایران دنبال نمودند.

این دیپلمات جمهوری اسلامی ایران در ادامه نوشت: «آن‌ها در ادامه حیات ننگین خود به دامان صدام جنایتکار پناهنده شدند و همراه با رژیم بعث علیه مردم کشور و هم‌وطنان خود وارد جنگ ناجوانمردانه شدند. رذالت آن‌ها به این حد متوقف نگردید و با مزدوری برای آمریکا و رژیم صهیونیستی که مبدع و مروّج تروریسم دولتی بوده و هستند، در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران ایفای نقش نمودند و هفده هزار شهید ترور، ماحصل حیات ننگین گروهک منافقین مورد حمایت برخی دولت‌های غربی مدعی حقوق‌بشر است که هم اکنون نیز از کمک‌های سیاسی و مالی به این تروریست‌ها دریغ نمی‌کنند. و صد البته که رویای پوچ و سودای شوم منافقین مطرود و حامیان منافق آنان هرگز جامه تحقق نخواهد پوشید».

کنعانی در پایان نوشت: «هفته دولت و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و با آرمان‌های مقدس آنان و همه شهیدان سرافراز ایران عزیز تجدید بیعت می‌کنیم».

انتهای پیام/

کد خبر: 1241385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =