یادواره شهدای کارمند ادارات شهرستان آمل برگزار شد

شهرداری آمل به یادبود شهیدان رجایی و باهنر سومین یادواره شهدای کارمند ادارات شهرستان آمل را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران روز شنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۳ سومین یادواره ۲۶ شهید کارمند ادارات شهرستان آمل، همزمان با گرامیداشت هفته دولت و یادبود شهیدان رجایی و باهنر با حضور مسئولان، مردم و خانواده‌های معظم شهدا در سالن همایش شهرداری آمل برگزار شد.

در این مراسم، برنامه‌های متنوعی از قبیل تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، همخوانی سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، پرده‌خوانی شهدایی سخنرانی و مداحی به اجرا درآمد.

سردار علیجان میرشکار از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس طی سخنانی، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم گفت: امروزه، سنگر جبهه، امیدوار نگه‌داشتن و ارائه خدمت بی‌منت از طریق خدمات شهری و عمومی به مردم است.

میرشکار به برخی عقب‌ماندگی در حوزه‌های مختلف شهرستان اشاره و افزود: امروز، ادامه راه شهیدان، خدمت به مردم و برطرف کردن نیاز و مطالبات به حق آنان در شهرستان است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ضمن اشاره به پیشینه فرهنگی، مذهبی و اقتصادی مردم شهرستان، افزود: تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است اما برای شهرستانی با این پیشینه فرهنگی، مذهبی و اقتصادی کافی نیست و باید با ایجاد وفاق و تعامل بیشتر میان دستگاها و مدیران، عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

وی با بیان توصیه به مدیران شهرستان گفت: اگر اخلاص عمل در مدیران دستگاه‌ها، برگرفته از مکتب و منش شهدا و شهیدان رجایی و باهنر باشد قطعاً اقدامات آنان مورد رضایت شهروندان قرار خواهد گرفت.

میرشکار در خاتمه از همه حاضرین و خانواده‌های معظم شهدا قدردانی کرد.

خبرنگار: هادی هادیپور

انتهای پیام/

کد خبر: 1241647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =