امضا تفاهمنامه همکاری با پلیس در خصوص برون رفت از آسیب‌های اجتماعی جوانان منطقه

رئیس اداره کار و تعاون آبادان گفت: به منظور افزایش سطح آگاهی جامعه هدف در خصوص شناخت و چگونگی برون رفت از آسیب‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی دو نهاد پلیس و اداره کار این شهرستان تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه‌ای امضا شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خوزستان، حمدالله پاکدامن رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان در نشست تفاهم نامه همکاری‌های دوجانبه ما بین اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آبادان و پلیس این شهرستان اظهار کرد: به منظور افزایش سطح آگاهی جامعه هدف در خصوص شناخت و چگونگی برون رفت از آسیب‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی، دو نهاد پلیس و اداره کار این شهرستان تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه‌ای را جهت همکاری‌های بیشتر در سطح شهرستان به امضا رساندند.

حمدالله پاکدامن با تشریح اهداف و دستاوردهای انعقاد این تفاهم‌نامه عنوان کرد: این تفاهم نامه همکاری با هدف افزایش سطح آگاهی جامعه هدف در خصوص شناخت آسیب‌های اجتماعی از جمله سرقت، مصرف مواد مخدر و استفاده از ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی دو طرف برای کاهش روند آسیب‌های اجتماعی منعقد می‌شود.

وی ادامه داد؛ امیدواریم شاهد اتفاق‌های خوبی برای شهروندان در سطح شهرستان باشیم و در ادامه بتوانیم دیگر ارگان‌ها را برای کمک به تحول در فضای اجتماعی آبادان گسیل کنیم.

در این دیدار سرهنگ رضا اشیری جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان که به اتفاق جمعی از معاونین ستاد انتظامی در این نشست حضور داشت، در رابطه با امضا تفاهم‌نامه همکاری خاطرنشان کرد: با تاکید بر منویات حیات بخش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص تهاجم فرهنگی و با استفاده از ظرفیت‌های آموزش برای پیشگیری از جرایم و آسیب‌ها در جامعه، نیاز به تعامل و مشارکت سازنده خانواده‌هاست.

اشیری افزایش سطح آگاهی جامعه هدف، در شناخت انواع آسیب های اجتماعی و تبعات آنها را مهم دانست و تصریح کرد:باید از ظرفیت پلیس و اداره کار در کاهش آسیب‌های اجتماعی نهایت بهره را برد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان در پایان با تاکید بر این که سر فصل‌های مشترکی بین فراجا و دولت ( سازمان‌های ذیربطی همچون اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی و...) وجود دارد، گفت: با تعامل هر چه بیشتر می‌توان در حوزه پیشگیری، مقابله و درمان هر چه شایسته تر و استوارتر گام برداشت. تلاش‌های همه دست اندرکاران هم در بحث پیشگیری و هم در بخش درمان و به ویژه در بخش مقابله و مبارزه حائز اهمیت است.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید
انتهای خبر/

کد خبر: 1242336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =