رهبر ایران عامل وحدت بین مسلمانان است / جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از فلسطین

علمای مطرح کشورهای اسلامی ضمن اذعان به تلاش‌های مقام معظم رهبری برای حفظ وحدت بین مسلمانان بر این باورند که جبهه باطل کنونی از هر ابزاری برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و غفلت آنها از مسئله فلسطین استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار بین الملل ایسکانیوز، برخی از علمای جهان اسلام ضمن انتقاد از تفرقه افکنی افراد معلوم الحال و حمایت از اظهارات مقام معظم رهبری در خصوص تقابل کنونی جبهه حق و باطل، تفرقه افکنان را عوامل سرویس‌های اطلاعاتی غربی و صهیونیستی دانستند.

بیشتر بخوانید:

جنگ غزه ماهیت منافقین را در کشورهای اسلامی افشا کرد / اردوگاه اسرائیل همان اردوگاه یزید است

شیخ مازن الوائلی از العراق:

رهبر ایران عامل وحدت بین مسلمانان است / جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از فلسطین

این رهبر، سید خامنه‌ای، که خداوند او را از هر بدی حفظ کند، ما را به تفسیرهای بسیاری از مراحل مختلفی که در این مبارزه استکباری اسلامی که توسط سید خامنه‌ای هدایت می‌شود، عادت داده است. او شرایط و موقعیت‌هایی که در میدان نبرد بین ما و استکبار جهانی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی و غرب به طور کلی و همچنین کسانی که امروز با کمال تأسف علیه حق ایستاده‌اند و به اسرائیل وفاداری نشان می‌دهند و به دشمنی که فرزندان ما را در فلسطین، لبنان، یمن، عراق، نیجریه، بحرین، سوریه و بسیاری از مکان‌های دیگر می‌کشد، نفس تازه‌ای بخشیده‌اند، درک می‌کند.

سید خامنه‌ای در مورد جبهه حسین و جبهه یزید، حسین را حق مطلق می‌داند، همانطور که ما شیعیان اهل بیت و همه کسانی که ارزش امام حسین (علیه السلام) را می‌فهمند، می‌دانیم. پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) درباره او فرمود: «حسین از من است و من از حسین، خداوند دوست دارد کسی که حسین را دوست دارد»؛ یعنی کسی که شهادت داده است که امام حسین (علیه السلام) سید الشهداء است، حق مطلق است. و یزید که بر علیه مشروعیت امام حسین (علیه السلام) قیام کرد، نمی‌تواند حق باشد بلکه باطل است، همانطور که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و قرآن شهادت داده‌اند: {إنما یرید الله لیذهب عنکم الرجس اهل البیت و یطهّرکم تطهیرا}. تقطیع کلمات و تزریق سم به آنها حرفه‌ای برای استکبار شده است؛ پس از اینکه نتوانست با مقاومت و محور مقاومت در میدان نبرد مقابله کند، به میدان تحریف و تزویر روی آورد.

سید خامنه‌ای قصد دارد که بگوید جبهه حق جبهه امام حسین (علیه السلام) است و هیچ مسلمانی نمی‌تواند آن را رد کند زیرا عشق به حسین و اعتراف به امام حسین (علیه السلام) از امور مسلمین و از ارکان مسلمین است که به حق اهل بیت (علیهم السلام) اعتراف کنند و کسی که با آنها دشمنی کند، خارج از این رحمت و شمولیتی است که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) می‌خواهد. این جبهه حسینی است بدون بحث و جبهه مقابل آن، باغی و فاسقی است که بر علیه امام حسین (علیه السلام) قیام کرد. بنابراین درست است که بگوییم این جبهه حسینی است و آن جبهه یزیدی، زیرا یزید نماد باطل است، یزید نماد انسانی است که از دین خداوند خارج شده و از دین خداوند منحرف شده است.

سید خامنه‌ای همان کسی است که وحدت اسلامی را حفظ کرده و در جمهوری اسلامی ایران ضمانت‌های بسیاری برای آن ایجاد کرده است؛ هر کسی به او شک فقط می‌خواهد شکاف ایجاد کند و بین آنچه جمهوری اسلامی ایران به حماس و فلسطین ارائه می‌دهد، به ویژه فلسطین که سنی مذهب است، فاصله بیندازد. سید خامنه‌ای در این مرزها متوقف نمی‌شود، او کسی است که وحدت ایجاد کرده و در برخی موارد با فتوا حرام کرده است که مسلمانان درباره مسائلی که وحدت اسلامی را تحت تأثیر قرار می‌دهد یا بین سنی و شیعه تفرقه ایجاد می‌کند، صحبت کنند.

این چیزی است که آنها مطرح می‌کنند و سعی می‌کنند از توییت سید خامنه‌ای به عنوان ابزاری برای تحریک طائفه‌گرایی استفاده کنند، اما میدان و همه کمک‌های لجستیکی، سلاح و حضور قاسم سلیمانی و بسیاری از امور دیگر که به غزه داده می‌شود و حمایت و موشک‌هایی که به اسرائیل شلیک شده و برای فلسطین و آزادی فلسطین شلیک خواهد شد، همه اینها ادعاهای آنها را باطل می‌کند. سید خامنه‌ای نماد وحدت اسلامی و امام مستضعفان است به اذن خداوند و این یکی از دورهای شکست خورده آنهاست.

شیخ خضر محمد الکبش؛ رئیس جنبش اعتلای لبنان:

رهبر ایران عامل وحدت بین مسلمانان است / جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از فلسطین

آنچه که رهبر معظم حفظه الله در توصیف خود از جنگ جاری در فلسطین و منطقه به عنوان جنگ بین محور حسینی و محور یزیدی بیان کرده‌اند، منظور این است که جنگ جاری در منطقه بین محور حق و محور باطل است و نه آن‌طور که برخی به اشتباه تحلیل کرده‌اند که منظور بین محور سنی و محور شیعی است. زیرا امام حسین (علیه السلام) نماینده اسلام بود و یزید نماینده باطل بود و نماینده اهل سنت نیست و ما نمی‌پذیریم که یزید نماینده اهل سنت در جهان باشد. منظور از جنگ جاری در منطقه بین حق و باطل است، همان‌طور که از صدر اسلام بوده و تا قیامت ادامه خواهد داشت.

انقلاب اسلامی مبارک از زمان تأسیس خود، مسئله فلسطین را پذیرفته و تمام وسایل حمایت را در مبارزه با دشمن اسرائیلی ارائه داده و همچنان تا آزادسازی کامل فلسطین به این حمایت ادامه خواهد داد، به اذن خداوند متعال.

جمهوری اسلامی ایران اولین کشوری در جهان بود که پرچم فلسطین را برافراشت و سفارت دولت فلسطین را تأسیس کرد، زمانی که فلسطین هیچ دولتی نداشت. سفارت آمریکا بسته شد و به جای آن سفارت دولت فلسطین تأسیس شد.

آنچه جمهوری اسلامی ایران برای فلسطین ارائه داده و می‌دهد، هیچ کشوری از کشورهای عربی یا غربی ارائه نداده است. و پس از آن، ما می‌شنویم که اتهاماتی به جمهوری اسلامی ایران وارد می‌شود و نقش آن و تعلق آن به مسئله فلسطین مورد تردید قرار می‌گیرد، مسئله‌ای که جهان، همه جهان، از آن دست کشیده است. بلکه بیشتر کشورهای عربی که با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی کرده‌اند، به کمک رژیم صهیونیستی آمده‌اند و در کنار مردم فلسطین و مظلومیت آن‌ها و جنگ نابودی که توسط اشغالگر صهیونیستی بر آن‌ها تحمیل شده است، نبوده‌اند.

شیخ قاضی حنینه؛ رئیس هیئت امنای انجمن علمای مسلمان:

رهبر ایران عامل وحدت بین مسلمانان است / جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از فلسطین

این کمپین جنون آمیز توسط هزاران مگس الکترونیکی و احزاب راه اندازی شده که پیروزی‌های محور مقاومت و مقاومت در سرزمین فلسطین را از طریق استواری مردم فلسطین در سرزمین غزه و کرانه باختری و از طریق به دست آورده است. محور مقاومت حول مردم فلسطین و حمایت از مردم فلسطین اوج این پیروزی‌ها در چهلمین سالگرد امام حسین (ع) بود.

این حضور متنوع اسلامی از همه مذاهب اسلامی، از همه اقوام اسلامی و عرب و از مردم سراسر جهان، اهل سنت، شیعه و زیدی از یمن و سایر کشورهای عربی و اسلامی، این حضور مؤید این مجالس، مهمان نوازی است. شوراهایی از ژاپن، از چین، از لبنان، از مراکش، وحدت امت اسلامی را در مورد شخصیت امام حسین صلوات الله علیه و آله و سلم تایید می‌کند اتحاد اسلامی حول آل محمد (ص) از این همه خشمگین شدند و از اینجا کارزار جنون آمیزی بود که به فرموده امام سید و رهبر امام خامنه‌ای رضوان الله تعالی فرجه الشریف به راه افتاد که تاکید کردند که روز استبداد نشان داده شده با ایالات متحده آمریکا و تحت الحمایه آن دشمن صهیونیستی و متحدان اروپایی آن از انگلیس، فرانسه، آلمان و سایر کشورهای اروپایی، این نشان دهنده نقش یزید در رابطه با خط محور مقاومت است.

خط حسینی در مقابله با استکبار آمریکا و رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم وقتی وکالت کرد و فرمود: هر قومی فرعونی دارد و فرعون امت من ابوجهل است به نمایندگی از ظلم و ستم فرعون در زمان خود و در زمان خود، بنابراین، زمانی که امام خامنه ای از وضعیت یزیدیان در جهان صحبت می‌کند، منظور ایشان تجاوزگری آمریکایی-صهیونیستی است که تمام تلاش ها برای ماهیگیری را به آب های تیره و تار این خط می اندازد. انقلاب اسلامی از زمان امام خمینی رحمه الله علیه که از اهل سنت در بیش از یک منطقه در جهان شاید شهید علاء بوسنی حمایت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =