۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
کندوان یک‌ طرفه شد

رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن محور کندوان خبرداد و گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی، محور کندوان یک طرفه شد و تا ساعت ۲۳ سه شنبه ادامه دارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یدالله جهانتاب امروز در گفت‌وگویی با رسانه‌ها با اعلام اینکه براساس گزارش‌های رسیده، جاده چالوس ترافیک پرحجم است، اظهار کرد: با یکطرفه شدن محور کندوان مسافران و هم استانی‌ها محور هراز و سوادکوه را برای تردد انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک نیمه‌سنگین در چالوس، هراز و ۴ محور دیگر

محور کرج -چالوس جزو شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند که در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد می‌رسد.

بنا به گزارش مرکز مدیریت راه های مازندران در حال حاضر تردد در جاده کندوان حدفاصل پل زنگوله و در محور هراز در منطقه چلاو نیز ترافیک سنگین است و در دیگر محورها تردد عادی و روان در جریان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =