تجهیز پایگاه اورژانس جاده‌ای سیلوانا به دو آمبولانس

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز حاکم ممکان، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در آیین انعقاد قرارداد ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای روستای دیزج مرگور، از تجهیز این مرکز به دو آمبولانس مجهز خبر داد. این پایگاه به صورت صددرصد خیّری ساخته خواهد شد.

ممکان با تقدیر از هیئت مدیره و خیرین موسسه خیریه برین شمیرانات که تعهد ساخت این پایگاه را بر عهده گرفته‌اند، گفت: همه جای ایران سرای ماست، سیلوانا فقط متعلق به مردم سیلوانا نیست و متعلق به همه ایران است و امروز خیرین محترمی که با وجود هزاران کیلومتر مسافت در سیلوانا از خود میراثی ماندگار به جای می‌گذارند در همین مسیر گام برمی‌دارند.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به کمبود پایگاه‌های اورژانس در گذشته و وقوع تصادفات جاده‌ای متعدد، تأکید کرد: من از رئیس اورژانس کشور پیگیری استقرار دو آمبولانس کاملا تجهیز شده در این پایگاه را کرده‌ام.

وی همچنین با تقدیر از زحمات مجمع خیرین مدرسه‌ساز سیلوانا، گفت: به همت خیرین و فعالیت مستمر این مجمع، سرانه فضای آموزشی ما که زیر یک متر مربع بود، به سه و چهار متر رسیده است.

ممکان در ادامه بر پیگیری جدی وظایف و تعهدات اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان در قبال خیرین تأکید کرد و گفت: مطالبات عزیزان خیر را به صورت جد دنبال خواهیم کرد.

در پایان این مراسم، ممکان خبر داد که اهالی روستای راژان به پاس زحمات بنیاد برین شمیرانات در بخش سیلوانا، خیابانی را به نام این بنیاد نامگذاری کرده‌اند که نشان از قدرشناسی مردم فهیم ما دارد.

خبرنگار: سینا رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1242694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =