تاکید نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه دولت چهاردهم میبایست هرچه زودتر فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کند اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح های نیمه‌تمام در استان ضروری است و مدیران دستگاه های اجرایی باید برای تحقق این امر هم افزایی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به روایات متعدد در باب مسئله غیرت اظهار کرد: توجه مضاعف نسبت به این مقوله در زمینه‌های دین، وطن و ناموس باید مدنظر مؤمنین باشد؛ عفت در کلام، پوشش و رفتار ویژگی هایی است که باید مدنظر بانوان و مردان باشد.

وی با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) گفت: وظیفه ما یاری آن حضرت است تا بشریت به سعادت برسند و ولایت پذیری لازمه این یاری است.

جبهه مقاومت می‌تواند بستر را برای ظهور آماده کند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا کشور را در حوزه فرهنگی، اقتصادی، علمی، سیاسی، نظامی تقویت کنیم و بر روی پای خود بایستیم. باید تلاش شود تا جبهه مقاومت تقویت شود و دشمن را از منطقه بیرون کرد و وقتی مردم دنیا شیرینی آن را حس کردند، آن روز است که بستر ظهور را فراهم کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان اظهار کرد: اخراج دشمن از غرب آسیا منجر به عزت‌بخشی به جبهه مقاومت می‌شود.

وی تصریح کرد: دولت چهاردهم باید زودتر و با قدرت مضاعف فعالیت و روند خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کنند.

جابه‌جایی احتمالی مسئولان نباید منجر به رکود در کار شود

امام جمعه بجنورد در بخش دیگی از سخنان خود عنوان کرد: بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام بی تردید موجب امیدآفرینی در جامعه خواهد شد بنابراین مدیران بخش‌های مختلف باید تکمیل این طرح‌ها را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: اقدامات خوبی در سال‌های اخیر در بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی انجام شده و باید این روند تداوم داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به روند طبیعی تغییر مدیران با حضور دولت جدید بیان کرد: جابه‌جایی احتمالی مسئولین نباید منجر به رکود در کار و اختلال در فعالیت شبانه‌روزی شود.

سگ‌گردانی شایسته سبک زندگی دینی و اسلامی نیست

وی به گلایه مردم به سگ گردانی در برخی از مناطق شهری این استان نیز اشاره کرد و گفت: سگ‌گردانی شایسته سبک زندگی دینی و اسلامی نیست، در این رابطه قانون وجود دارد و مسئولان باید به اجرای قانون در این رابطه عمل کنند.

خبرنگار: علی کاوه

انتهای خبر/

کد خبر: 1242766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =