ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الاهلی

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیب ابتدایی خود برای دیدار با الاهلی دست به تغییر نخواهد زد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در هفته اول مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا دوشنبه شب ۲۶ شهریور و در ورزشگاه شاهزاده عبدالله فیصل شهر جده رو در روی هم قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی الاهلی برای دیدار با پرسپولیس

پرسپولیس در این بازی مرتضی پورعلی گنجی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و او تنها بازیکنی که از سرخ‌ها است که در این دیدار حضور ندارد. امید عالیشاه هم که پیش از آغاز فصل بیست و چهارم دچار مصدومیت شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود را آماده حضور مقابل الاهلی عربستان کرده است. «لوکاس ژوائو» و سعید مهری دو خرید جدید پرسپولیس هم عملکرد خوبی را از خود در تمرینات نشان داده اند و می‌توانند در این بازی اولین تجربه حضور با پیراهن پرسپولیس در مستطیل سبز را کسب کنند.

مطابق انتظار در درون دروازه پرسپولیس برای این بازی «الکسیس گندوز» الجزایری خواهد ایستاد. او در لیگ برتر تنها یک کلین شیت در ۳ بازی داشته اما با واکنش‌های خوب خود بارها مانع از باز شدن دروازه این تیم شده است. محمدحسین کنعانی زادگان در کنار گئورگی گولسیانی که هر دو جز بازیکنان ملی پوش پرسپولیس محسوب می‌شوند به احتمال زیاد در این دیدار نیز زوج قلب دفاعی تیم خوان کارلوس گاریدو را شکل خواهند داد.

ایوب العملود همانند دیدارهای لیگ برتر در این بازی نیز در سمت راست خط دفاعی به کار گرفته خواهد شد و میلاد محمدی هم که در بازی‌های تیم ملی نیز در ترکیب ثابت حضور داشت در این بازی نیز در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس انجام وظیفه خواهد کرد.

با توجه به عدم سفر سینا اسدبیگی به جده و مازاد اعلام شدن او از سمت سرمربی پرسپولیس، مسعود ریگی در کنار سروش رفیعی در خط هافبک برای پرسپولیس به میدان خواهند رفت. وحید امیری هم که در لیگ برتر پرتلاش ظاهر شده برای پرسپولیس در اولین مسابقه آسیایی این تیم نیز وارد زمین خواهد شد.

اوستون ارونوف که در دیدار تیم ملی ازبسکتان با مصدومیت رو به رو شده بود، شرایطش برای حضور در زمین مهیا شده و به احتمال زیاد گاریدو از این بازیکن هم از ابتدا در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد. فرشاد احمدزاده هم که در تمامی بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر حضور داشته در این دیدار هم در سمت راست ایفای نقش خواهد کرد.

در نوک خط حمله، گاریدو دو بازیکن آماده یعنی عیسی آل کثیر و علی علیپور را در اختیار دارد و به احتمال زیاد علیپور در ابتدای بازی استفاده خواهد کرد. هر دوی این بازیکنان سرعتی هستند و می‌توانند خط دفاع الاهلی را به چالش بکشند. لوکاس ژوائو هم به احتمال زیاد چند دقیقه‌ای در نیمه دوم وارد زمین خواهد شد تا هواداران پرسپولیس شاهد حضور این بازیکن در زمین بازی باشند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با الاهلی به شرح زیر است:

الکسیس گندوز، ایوب العملود، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، میلاد محمدی، اوستون ارونوف، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده و علی علیپور بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد از ابتدا در ترکیب پرسپولیس خواهند بود.

کد خبر: 1243065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =