استقلال باید به قهرمانی در لیگ ایران فکر کند

پیشکسوت استقلال می‌گوید «نکونام باید به قهرمانی در لیگ ایران فکر کند و زیاد ذهن خود را درگیر لیگ نخبگان آسیا نکند. رامین رضاییان به یک بلوغ کامل فکری و جسمی رسیده و این به زندگی حرفه‌ای او به برمی‌گردد.»

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شاهین بیانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ارزیابی عملکرد این تیم در دیدار شب گذشته برابر الغرافه قطر گفت: برای شروع لیگ نخبگان بازی خوبی بود. یکی از کارهایی که جواد نکونام انجام داد این بود که سیستم دفاعی را تغییر داد و با سه دفاع مرکزی بازی کرد. با این روش از نظر دفاع تیمی موفق‌تر بودند. متاسفانه همه هوادارانمان کنار تیم نبودند و تعداد اندکی حضور داشتند. اگر بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد با حضور بیشتر هواداران‌ کیفیت بالاتر و بهتری را به نمایش می‌گذاشتیم.

بیشتر بخوانید:

استقلال به دنبال بازگرداندن تورس به ایران

بیانی درباره عملکرد رامین رضاییان و تاثیرگذاری او در بازی استقلال، اظهار کرد: رامین از سال قبل که در تیم ملی و سپاهان بازی می‌کرد به بلوغ فکری کامل رسید و این راه را ادامه داد. استقلال در زمان‌های گذشته تیمی بود که بیشتر از راست حمله می‌کرد و دفاع‌ و پیستون‌های راست خیلی خوبی داشت و اکنون هم با وجود رامین این راه ادامه پیدا کرده است. او نشان داده که در حمله و دفاع موفق است. هرچند که چون بیشتر از سمت چپ حرکت می‌کند، نکونام وظایف هافبک دفاعی را به رامین سپرده که از پشت او بتوانند پوشش دهند و راحت‌تر حرکت کند. او به یک بلوغ کامل فکری و جسمی رسیده و این به زندگی حرفه‌ای او برمی‌گردد.

پیشکسوت استقلال کیفیت بازیکنان خارجی این تیم را خوب دانست و ادامه داد: تنها سالی است که بازیکنان خارجی باکیفیت جذب کردیم. آنها می‌توانند به استقلال کمک کنند هر چند که کاکوتا دقایق کمتری بازی کرد و اگر به مرز آمادگی برسد، او هم می‌تواند به استقلال کمک کند. وجود بازیکن خارجی باکیفیت به حرکت تیمی استقلال کمک خواهد کرد. امیدوارم همه آنها به آمادگی کامل برسند تا نکونام بتواند از وجود آنها در زمین بهره ببرد.

بیانی معتقد است که «اولویت استقلال باید کسب قهرمانی در لیگ برتر باشد.» او گفت: در درجه اول نکونام باید به قهرمانی در لیگ ایران فکر کند و زیاد ذهن خود را درگیر لیگ نخبگان آسیا نکند. استقلال با تیم خوبی که دارد در آسیا موفق خواهد شد و به مراحل بالا می‌رسد اما باید به خاطر هواداران که خواستار قهرمانی در لیگ برتر هستند، کادر فنی بیشتر تمرکز خود را روی لیگ ایران بگذارد و در کنار آن به بازی‌های آسیایی هم بپردازد.

شاهین بیانی در واکنش به اختلاف‌های مدیریت استقلال و کادر فنی، عنوان کرد: اینگونه نشان می‌داد که همه اختلافات و مشکلات را کنار گذاشتند و در یک راستا حرکت می‌کنند و آن هم موفقیت استقلال است. مدیریت هم به این مساله آگاه شده که در این زمان کسی بهتر از نکونام نمی‌تواند تیم را هدایت کند. مدیریت و کادر فنی به این نتیجه رسیدند که اکنون زمان مناسبی برای اختلافات نیست و زمان موفقیت برای استقلال است. این برد به خاطر همین اتفاق بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =