طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیدار با منچسترسیتی

مهاجم ایرانی اینتر در بازی اول این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال اینتر در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (چهارشنبه - به وقت تهران) در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در خانه منچسترسیتی به میدان می‌رود که گفته شده کاپیتان این تیم نیمکت‌نشین بوده و این بدین معناست که مهدی طارمی از ابتدا این بازی را شروع خواهد کرد. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت»؛ لائوتارو مارتینس در آستانه نیمکت‌نشینی در بازی امشب اینتر با منچسترسیتی است و انتظار می‌رود سیمونه اینزاگی برای این بازی از زوج مارکوس تورام و مهدی طارمی در ترکیب اصلی استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

مهدی طارمی نقش کلیدی در تیم ملی دارد/ لزوم تدارک دیدن بازی‌های دوستانه

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» هم در این خصوص گزارش داد؛ لائوتارو تاکنون سه بازی در سری A ایتالیا انجام داده و پس از انجام دو بازی با تیم ملی آرژانتین و ارائه یک بازی ضعیف مقابل مونتزا در سری A، به لحاظ بدنی خسته است. تصمیم اینزاگی برای نیمکت‌نشینی کاپیتانش مقابل من‌سیتی، نگرانی بابت مصدومیت او نیست، بلکه فنی است.

این رسانه ایتالیایی ترکیب ۱۱ نفره اینتر برای بازی امشب را اینطور پیش‌بینی کرد: زومر، پاوار، آچربی، باستونی، دارمیان، بارلا، چالهان‌اوغلو، مخیتاریان، کارلوس آگوستو، تورام و طارمی.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =